Vrijwillige fotograaf op locatie

• Gesp

Joop Schreef:

——————————————————-

(…)

Het zal lullig zijn als je in het vliegtuig zit met je fotograaf en de piloot zegt “mag niet”, omdat het gevolgen voor hem kan hebben.

(…)

Ik denk dat het hele probleem neerkomt op dit zinnetje. Dus inderdaad: even bellen met de piloot!

• diana

Jeetje, niet gedacht dat het zoveel teweeg zou brengen.

Ik ga morgen gewoon even bellen en dan weet ik het gelijk.

Ik houd jullie op de hoogte en als alles oké is, maak ik gewoon een nieuw berichtje met dezelfde vraag en zet ik in het bericht dat er al goedkeuring voor is.

Want dan zoek ik nog steeds iemand die mee wil..haha.

Bedankt alvast voor alle reacties!

Diana

• De Klik

diana… indien de piloot zegt dat het niet mag wil ik dat graag even weten.

Dan weet ik in ieder geval welk bedrijf ik nooit wil inhuren.

• Remco Jan

Volgens mij is dit helemaal geen welles-nietes discussie waar je mee eens bent of niet. Voor luchtfotografie bestaan nu eenmaal wettelijke regels en het is nog altijd zo dat we ons daar aan hebben te houden (of het nou onzinregels zijn of niet).

• De Klik

Helemaal officieel zit het dus zo : http://overheidsloket.overheid.nl/index.php?p=product&product_id=1195

• jan kroes

Als ik dan het onderdeel “Aanpak” lees lijkt mij geen vuiltje aan de lucht.

't Is wat ver van Sittard, anders hield ik mij aanbevolen.

Trouwens ook zonder al deze “poespas” over wat wel en niet mag.

Heb ‘ns een rondvlucht over Maastricht gemaakt met ’n Chesna en er vrolijk op los geschoten met m'n analoge Canon.

• Ramrod

Een vriend van mij heeft vanaf Zestienhoven flink wat vlieglessen gehad , een aantal malen is er ook iemand mee geweest met foto en video camera ,van alles gefotografeerd en met de video opgenomen , geen enkel probleem.

• Herman

Diana,

Als je wilt kun je contact met ons opnemen. Misschien dat we iets voor elkaar kunnen betekenen. Wij zijn in elk geval in het bezit van alle benodigde vergunningen.

Herman

http://www.obscurafotografie.nl

0318-840085

• diana Kerstens

Goedemorgen,

Ik heb drie site nagelezen en gemaild en bij alle drie de aanbieders van rondvluchten is het mogelijk om foto's te maken!

* Sandair

* Lionair

* Kroonduif-air

Dus daar zijn we over uit.

De foto's mogen enkel gebruikt worden in prive sfeer,maar meer is voor ons ook niet nodig.

Bedankt voor alle reacties en we gaan er een leuke fotogenieke dag van maken!

Groetjes Diana

• elrofotografie

Ik begrijp dat je een fotograaf heb gevonden/

zo niet zou ik je er mee willen helpen.

mvg Ronald

elrofotografie.nl