Harde schijf

• henk

Hallo

Ik ben op zoek naar een goede en betrouwbare

exsterne harde schijf.

wat voor merk zou ik kunnen nemen??

Het is voor het goed opslaan van foto's

ps: heb met toshiba veel problemen .

henk

• prieckaerts

Ik heb o.a een Western Digital en een La Cie met beide absoluut geen problemen.

• Frederik

De mijne is ook een WD, 1 T. draait prima,is nu alweer een stuk goedkoper als toen die nieuw was,maar ja dat is met allen elec.spullen de regel.

Ook heb ik mijn oude D-schijf uitgenomen,en die staat nu boven op de PC in zo’n behuizing voor een paar €€€.

• dagvis

Ik heb 2 exteren harde schijven, beide western digital, beide geen problemen, snel, en vooral stil.

Dat merk wordt bij heel veel fabrikanten gebruikt, behuizing is bijv. merk X, maar de harde schijf is WD.

Bij merk Y behuizing kom je weer de WD harde schijf tegen. Ik gebruik de 1 Tb versie, nu ongeveer 80 euro…..

Maar er zijn natuurlijk ook andere goede merken.

• nikonsjoerd

Met de externe hd's, gebruiken jullie de usb2.0 of de esata aansluiting en waarom?

• Remco Jan

Ik heb een doosje gekocht van Conceptronic en daar een Hitachi 2,5" hdd ingebouwd. Werkt prima.

• Frederik zonder inlog

USB aansluitingen achter op de PC,voorin zitten ook 2 USB aansluitingen.

En ook een externe voeding , dus “ fijn ” veel spaghetti , omdat ik niet draadloos werk wegens angsthazerij.

Een maand of wat terug stond er een Mooie Duitse Auto voor de deur van ons appartementen complex,met een man die deed of zijn neus bloedde,en een lieftalige mevrouw naast hem met een Laptop op haar schoot,ze kwamen uit het Oosten,maar géén heiligen denk ik dan maar.

En al die beveiligingen met al die code’s pppppppppfffffffffffffffffff,not done for me (-).