Het “probleem” is enigszins te vergelijken met dat Cartridge problemen gedoe met de moderne inkt-jet printers.
Op mijn tafel staat een HP,met dummies in de inkt plek,en het printer systeem wijst leeg aan,maar de printer print wel.
Maar kan nu niet de hoeveelheid inkt zien.Is mee te leven hoor.
Het zijn geld belangen van de Firma’s,maar wel goed om te weten voordat de aanschaf in huis staat/ligt.
PS,U mag wel dóórgaan hoor met uw Nikon verhalen,ik geniet daar van.Ook zijn er Canon mannen op deze prik.
Zolang er geen vloeken,en schutting woorden staan is het best leuk om te volgen.
Mijn eigen keuze wordt niet zo beheerst door de merken,maar meer door mijn beursje,en dan begrijpt u me wel hoop ik.
De D 300 s is wel een fijne kast !
Ook de 7 en de 5 mk 2 van die andere met de C.
Toch vind ik het jammer dat mijn eigen eerste foto kastje niet meer in mijn bezit is.Gewoon 4 × 4 cm,en dan boven in kijken.Ik praat over de jaren 50 vorige eeuw.Heerlijk met een plakboek op schoot bij de houtkachel in de keuken.
Ben nu een beetje begonnen met alles van die tijd,en de honderden foto’s van mijn ouders en hun familie weer in te scannen en schikken en te digitaliseren.
Want ik vind een 8 GB kaartje er in stoppen,en dan thuis komen ,en op je PC de zooi te bekijken nog steeds een wonder.
( Net als de fixeer baden,met de wonder lamp in de hoek ),maar dat is allemaal voorbij.
Met groeten uit een mooi Holland