Hallo,
Sinds 2005 ben ik een enthousiast treinfotograaf, Vooral treinen uit het Oostblok en Rusland hebben mijn voorkeur.
Ik heb een weblog http://www.treinjunk.punt.nl, mag u uitnodigen om een kijkje te nemen.
Kees
Ligt het aan mij? Ik vind je website zo rommelig. Duizenden foto's en als ik er 1 aanklik krijg ik steeds dezelfde. Ik begrijp die flesseen Heineken niet. Kortom ik zie zo snel niet wat de logische manier is om door jouw website te komen.
Ik waardeer wel je enthousiasme met het fotograferen van treinen. Je moet er toch veel meer van kunnen maken. Is het groen wel de juiste kleur bij al die treinen of is dat een link naar bier?
Inderdaad Jeroen, na een snelle blik over een stuk of 10 treintjes had ik het wel gezien.
De fotografie doet waarschijnlijk alleen wat met je als je een treinofiel bent, de fotografie is fantasieloos en heeeeeeeeeeeeeeeel veel van het zelfde.
Site suks.
Rommelig, storende kleuren bende.
Niet iets voor mijn “favorieten”
Kees Schreef:
——————————————————-
> Precies als bij een fotoclub merk ik dat de
> kritiek niet opbouwend is maar tamelijk
> afbrandend.
Kees, jij nodigt uit om je website te bekijken. Daar zitten heel veel uren werk in en je bent er trots op. Durf dan ook kritiek te aanvaarden en bekijk eens of die kritiek terecht is. Geef eens antwoorden op vragen die gesteld worden. Waarom is mijn vraag over flessen Heineken of over een overheersend groene kleur afbrandend?
Iemand die openstaat voor kritiek doet er zijn voordeel mee. En als je kritiek kan hebben dan zal je jouw fotografie / jouw website kunnen verbeteren. Niemand op dit forum is er op uit om een ander af te branden. En ook de “vaste klanten” hier krijgen het regelmatig voor hun kiezen.
Sorry Kees, maar ik kan niks “opbouwend” bedenken.
Het onderwerp is al saai, dat maakt het lastig.
Wat jij laat zien is de “trein”. Je laat een plaatje zien, een afbeelding, nog niet eens de passie voor de trein.
Je zit hier op een fotografie forum en dat houdt in dat het werk dus beoordeelt zal worden op de fotografie. Niet op de trein uit Alaska die mogelijk heel bijzonder is.
Fotografisch gezien is het “heel veel van het zelfde” het is niet spannend gedaan, er is niets bijzonders. De kijker als fotograaf denkt, “tja…. je gaat langs de rails staan, tsjoek tsjoek komt….. knip…. en weg is ie”
Verder heb ik je aangegeven, Jeroen ook, wat er mis is.
Doe daar wat mee.
Als jij dat wilt zien als “ afbranden” dan is dat jammer voor jou.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?