Canon 40D

• Remco Jan

Motorsport + full frame = langere tele nodig…. Dus met alleen een andere body ben je er waarschijnlijk nog niet.

• De Klik

En dan ben je er nog niet.

De nieuwe 1D zou het misschien kunnen door de unieke software, in combinatie met een 2,8 of een 1.4 prime.

Maar dan heb je het ver hele andere investeringen.

• nikonsjoerd

Over welke unieke software hebben we het hier?

• De Klik

Wordt tijd dat je jezelf eens inleest in de nieuwe 1D Sjoerd :D

• Remco Jan

Ik heb eens gekeken op de Canon website (http://www.canon.nl/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/EOS-1D_Mark_IV/index.asp) en ik kan zo gauw niets vinden over “unieke” software. Welke software bedoel je?

• De Klik

Och heren toch.

Gaan jullie maar met jullie speelgoed spelen, dan kan de rest serieus verder.

De aansturing is uniek.

Er worden prestaties mee gehaald die nog niet eerder gehaald zijn.

• nikonsjoerd

Geef eens een voorzetje dan… of lukt dat soms niet? :D

• nikonsjoerd

Pfff hoor hem ff blazen hoor. Remco Jan en ik stellen een normale vraag. Komt meneer De Klik gelijk wijs doen.

Weet zeker dat de prestaties die deze camera haald er niet door jou wordt uitgehaald klikkerdeklik! >:D<

Nogmaals… gewoon even onze vraag beantwoorden.

• De Klik

flikker toch op man .

Je bent helemaal blind.

PRUTSER!!!!

• Remco Jan

Wat is er zo raar aan mijn vraag dat je zo debiel moet reageren? Ik ben gewoon benieuwd wat Canon heeft bedacht om een nog betere kwaliteit te leveren. Hun website geeft slechts een opsomming van de features en prestaties. Of heb jij zulke vertrouwelijke inside informatie, dat je die niet met eenvoudige stervelingen mag delen?