Konica Minolta S414

• Monique

Hallo allemaal,

Misschien rare vraag maar ik hoop dat ik hem hier toch mag/kan stellen.

Kennen jullie het toestel Konica Minolta S414? Als je dat wil verkopen dan wel aankopen (weet niet of er dan verschil is) via bijv. marktplaats ofzo, wat is dan nog een redelijk bedrag voor dat toestel.

Ik zie iets staan voor 50 euro en mij lijkt dat alleszins redelijk maar dan zie ik mensen voor 15 euro bieden????

Ik persoon denk dan, je wil echt voor een dubbeltje op de eerste rang. Gevoel van totaal niet reëel bekruipt mij dan.

Hebben jullie hier een mening over? Ik hoor hem heel graag.

Bedankt voor je reactie.

• Joop

Dit is een redelijk oud toestel, zo rond 2003, dan mag je blij zijn wat men er voor bied.

Qua techniek een verouderd toestel. DiMAGE S414 Features:

The Minolta DiMAGE S414's high-precision electro-optical system is built around a 4.1 megapixel 1/1.8-type interline primary-color CCD with 4.0 million effective pixels for fine high-resolution images. The DiMAGE S414's built-in Minolta GT lens is a versatile apochromatic 4x zoom with anomalous dispersion (AD) glass for color accuracy and dual aspherical elements which, combined with a 2.2x digital zoom, provides a compact lens design with a wide image capture range. The optical zoom lens range is from 7.15mm to 28.6mm, equivalent to 35mm -140mm in 35mm photography, and with digital zoom, the range is equivalent to 35mm - 308mm in 35mm.

All-glass 4x Minolta GT zoom lens (35-140mm in 35mm equivalent)

4-megapixel CCD imager for images up to 2272 x 1704

Records up to 60 secs of 320 x 240 motion JPEG with audio

15 second voice memos can be attached to images

12-bit A/D conversion and high-speed image processing

3-point Wide area autofocus system

Five user-selectable focusing points

Single or Continuous autofocus

Program AE, Aperture priority and Manual modes

Up to 15 second exposures with noise reduction

270-segment Multi or Spot metering

Auto Exposure Bracketing (0.3, 0.5 or 1EV steps)

Adjustable image contrast and saturation

ISO sensitivity of 64, 100, 200 or 400

White balance has four presets plus custom

CompactFlash Type I card slot

Stylish and durable aluminum body

High-speed USB port

• Wil Sommeijer

Deze Konica Minolta was mijn eerste digitale camera. Ik heb daar prima foto's mee kunnen maken. Nu oefent mijn kleindochter ermee en dat gaat prima. Echter, 50 euro is wel wat aan de forse kant. een eurootje of 25/30 is meer dan genoeg.

• Votovilozoov

Gewoon vraag en aanbod.

Als je een mooie nieuwe met meer pixels en groter scherm kan kopen voor 100€ , dan ga je geen 50€ dokken voor een oudje, hoewel daar best nog aardige foto's mee zijn te maken (ik heb hem ook gehad)

• Dennis

Marktplaats is een plek waar onderhandeling een vereiste is.

Zo zijn 99 van de 100 genoemde prijzen, vraagprijzen. En vraagprijzen worden hoger als de

daadwerkelijke waarde ingezet om nog ruimte over te houden voor onderhandeling.

Maar als jij het de vraagprijs waard vindt, stuur een email naar de verkoper, is goed voor de economie :P