Video 5d

• BiWi

Goedemiddag,

Ik heb onlangs wat filmpjes gemaakt met mijn 5d, eens om te kijken hoe dat werkt.

Echter kan ik deze alleen afspelen met de meegeleverde software van Canon en lukt het me zelfs niet met de nieuwste versie van VLC Media PLayer.

Deze laatste wil wel, maar het beeld blijft stil staan en het geluid loopt door.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Of is er een converter beschikbaar die ik kan gebruiken ofzo?

Groet,

Bianca

• Joop

Wel de laatste versie gedownload van VLC player. Moet ze namelijk probleemloos kunnen afspelen.

De filmpje moeten ook afspeelbaar zijn met Quicktime en Windows Media Player mits de laatste versie of voorzien van de juiste codeer software (Codec).

• BiWi

Bedankt voor je reactie, ben er gisteravond met een vriendje achter gekomen dat mijn computer waarschijnlijk gewoon te weinig geheugen heeft om het goed te kunnen afspelen. Eerst dat dus maar eens ophogen en kijken of dat het probleem oplost.

Thanx!

Bianca

• Joop

Volegens mij gewoon een code probleem.

Download eerst maar eens volgende bestandje en installeeer deze. Klik hier

De laatste versie van alle codeer sofware voor de mediaplayer.

• Bianca

Helaas dat doet de truck ook niet, nu wil de Canon software het niet eens meer afspelen… :-(

• Rudo

En speelt windows media player het ook niet af, na het installeren van het codec pack?

En hoe zit dat met quicktime?

Groetjes van Rudo