500D

• Rob70

Na 3jaren is misschien mijn 350D naar de kl….althans geeft fout melding error.Ligt dus nu bij Canon.

Wat is jullie ervaring met de 500D?

zal wel een discussie komen ben ik bang.

grt Rob

www.fotografierobert.blogspot.com

• Joop

Error fout betrefd de lezen van het CF kaartje zeker. Voor 90 euro ben je weer klaar. Bekend probleem.

En de 500D kan een leuke update zijn tov de 350D maar zal de 40D niet meer bij je passen. Een camera die net een stap beter is als de 500D.

Tenzij je graag een filmfunctie wil?

• Rob70

Nee gewoon fotograferen,maar als hobby.Zal is kijken naar die 40.

Ben mezelf een beetje aan het verdiepen,mocht het zo zijn dat ie kapot is.

Het begon in de auto stand als de flitser opklapte,nu fotografeer ik nooit in automaat.Maar begon het nu ook elders tedoen.Buiten de flitser om (die ik nooit gebruik).Niet leuk,vandaag weg gebracht,mis hem nu al

Onderzoeks kosten is al 75 euries…jatten is het….Maar goed afwachten.

www.fotografierobert.blogspot.com

• Rob70

Nu zie ik dat deze gaat tot 1600 asa…..zou het liefst dat dat net een stapje meer was.Gebruik 1600 best vaak,en kom soms net tekort,is natuurlijk op telossen met ander glas…..

• klaasx

500 D gaat een stuk verder, volgens mij tot 12800 iso. Heeft digic 4 processor aan boord waardoor de ruis ook een stuk minder zal zijn. Neem je er een lens met stabilisator bij dan maak je nog meer sprongen, bij stilstaande objecten althans.

Succes ermee.

• de tobfotograaf

dure oplossing? mogelijk alleen de boel in resetten of zo, of een defaultwaarde instellen?

maar met een 500D ga je er wel op vooruit