Polderlandschappen

• Gregoir

Helaas kan ik je met de vraag over panoramafoto's maken niet verder helpen.

Dat zou veel te veel tijd vergen omdat hier even via internet uit te leggen.

Gebruik internet alleen voor een korte duidelijke vraag of advies

Het volgende kan ik je aanraden:

Koop een boek over digitale fotografie. Die zijn er te kust en te keur. Vraag advies daarover in een goede fotozaak.

Daar staat ongetwijfeld een hoofdstuk in met uitleg over hoe je het best panoramafoto's kunt maken.

Ik denk dat dat een beter resultaat oplevert dan het vragen stellen op internet; vaak komen er tegenstrijdige of erg verschillende adviezen waar je als beginner alleen maar van in de war raakt.

Succes,

Gregoir

• Joop

klikkerdeklik je was hier toch niet meer.

• Freetje

bedankt,

ik ga het proberen, beeldstijl heb ik inderdaad al wat mee geprobeerd. leuk hoor dat gefotografeer

• brulboei

Zou best wel eens een dagje mee willen lopen als je het land in trekt om foto's te maken.

• Gregoir

Dat verzoek krijg ik wel vaker. Maar helaas is dat nauwelijks of niet te doen.

Ik besluit nl. altijd pas op het allerlaatste moment of ik er op uit trek. Licht- en weersomstandigheden zijn namelijk van essentieel belang bij fotografie en het komt maar al te vaak voor dat een weersverwachting niet uit komt of dat het er ter plaatse toch anders uitziet dan in de rest van het land.

Het aantal keren dat een ik groot aantal kilometers gereden heb en eigenlijk onverrichterzake naar huis ging is zo langzamerand ontelbaar.

Groet,

Gregoir

• De Klik

Jouw ziekelijke drang om je werkelijk OVERAL mee te bemoeien wordt zo langzamerhand lachwekkend.

Voor Gregoir, een bescheiden persoon waarvan ik graag het werk bekijk, ben ik niet weg. Voor jou ben ik heel zeker weg.

• brulboei

Jammer maar wel begrijpenlijk.