Zoeken op Auteur

• Fresnel

Omdat ik deze vraag al eens aan de webmaster heb voorgelegd, maar geen antwoord kreeg, stel ik hem nu maar hier.

Waarom lukt het om met de Zoek-functie van sommige auteurs wel alle berichten chronologische te krijgen en van anderen niet? Klopt het dat de zoek-functie niet goed werkt?

Als ik bijv typ: Zoeken , dan krijg ik niets. Zoek ik dan krijg ik keurig al zijn berichten.

De achtergrond van mijn vraag is dat sommige auteurs/fotografen, zoals Gregoir, moeite doen iets interessants te melden dat wat verder gaat dan one-liners.Ik vind het prettig om al hun berichten terug te lezen: daar steek ik wat van op.

Een andere vraag: zou het mogelijk zijn als wat meer mensen die regelmatig berichten posten hun “Smoel” laten zien. Van sommigen zou ik het wel interssant vinden om wat te lezen over hun fotografische achtergond.

Groeten,

Fresnel

• Fresnel

Aanvulling omdat bij het verzenden namen tussen haakjes wegvielen.

Regel 4 moet luiden:

Als ik bijv. typ: Zoeken “Gregoir” dan krijg ik niets. Als ik typ Zoeken “nikonsjoerd” dan krijg ik keurig chronologisch al zijn berichten.

• Joop

Zoek functie werkt niet GOED!

Aha ik ben ergens achter, je moet de naam goed intypen bv met joop vindt je niks maar met Joop wel.

Zelfde geld voor Gregoir vindt je alles en met gregoir niks

Maar als ik Fresnel of fresnel intype krijg ik niks? Ondanks dat je 9 berichtjes hebt volgens je gegevens.

Vreemd?

Bericht aangepast.

• Joop

Aha ik ben ergens achter, je moet de naam goed intypen bv met joop vindt je niks maar met Joop wel.

Zelfde geld voor Gregoir vindt je alles en met gregoir niks

Vreemd?

• Fresnel

Ha Joop,

Bedankt voor je reactie.

In het verleden had ik het ook al eens geprobeerd met verschillende schrijfwijzen, maar het loste niets op.

Op een bepaald moment dacht ik: ik schrijf de webmaster.

Maar enfin, het raadsel is nu (bijna) opgelost.

En bedankt voor je berichten die ik altijd met plezier lees!

Groeten,

Fresnel

PS

Laat jouw “Smoel” eens zien.

Ik ben wel geínteresseerd in jouw “smoel” als regelmatige schrijver.

Tussen haakjes: ook bij het openbaar maken van mijn eigen smoel lukte tijden niet. Wat ik ook probeerde.

Op voor mij onverklaarbare wijze lukte het ineens wel.

Overigens heb ik geen last van aandachtstekort zoals “brulboei” zo vriendelijk was te schrijven.

Terecht heeft de moderator zijn bericht en mijn reactie daarop verwijderd.

• Joop

Ik zal zelf nooit en dan ook nooit met een foto van mij of mijn prive gegevens op het internet bekend maken.

Ik hou van mijn privacy.

• nikonsjoerd

Mijn ego wordt erg gestreeld. :D Ga er vooral mee door.

Ovrigens… ik zocht net op gregoir en vond wel resultaten. Het prikbord was gisteren down, wellicht had het daar mee te maken.