Die vraag kan ook helemaal niet beantwoord worden.
Je kan hoogstens stellen dat het bedrijf dat het kortst geleden een product heeft geintroduceerd het beste product levert. Totdat de concurrent weer iets nieuws levert.
Helaas moet ik je toegeven dat de helpdesk van Canon niet goed is, het goed totdat ze zelf iet meer weten hoe het probleem opgelost moet worden.
Spreek uit eigen ervaring.
Ik heb het destijds opgelost door contact op te nemen met een medewerker van Canon buiten de helpdesk om. Even zoeken met Google en had zo het emailadres te pakken. Probleem binnen het uur opgelost. Ik kan hier niet dat email adres even posten.
Maar dit even terzijde, heb je de nieuwste firmware geinstalleerd?
Dan zou het probleem opgelost moeten zijn. Durf je het zelf niet te doen, gan dan even naar je leverancier.
Als u de firmware bijwerkt, dient u ook de Digital Photo Professional- en Picture Style Editor-software bij te werken. Lees voor meer informatie het gedeelte met veelgestelde vragen over de firmware op de pagina met firmwaredownloads.
En toch blijft binnen de garantie termijn de winkelier jouw aanspreek punt. Deze hebben ook betere ingangen bij Canon dan wij die hebben als consument.
Tot nu toe geen problemen gehad.
Mede omdat ik waarschijnlijk geluk heb gehad en eigenlijk nooit wat met de canon's heb.
Indien de helpdesk geen hulp kan bieden vraag ik altijd even naar de TD, waarmee ze me altijd gewoon door verbinden.
Mijn body's maken probleemloos 600.000 kliks.
Zelfs de 10D 's die ik nog heb gebruik ik nog regelmatig en doen alles zonder problemen.
Ik heb canon alleen nog maar nodig gehad voor de objectieven, maar dat is ook maar zelden.
Vinden jullie het nu nog vreemd dat ik volledig voor Canon ga?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?