aanvulling website

• Gregoir

Mijn site aangevuld met 9 opnamen van, voor mij althans, interessante

gevels.

Te zien vanaf:

http://www.fotogregoir.dds.nl/nederland/origineel/558.html

Groet,

Gregoir

• De Klik

Spiegeling in de ramen hoeft niet erg te zijn, maar een gele Twingo vind ik erg storend.

Een aantal vind ik persoonlijk te krap genomen.

Een halve voordeur vind ik ook een beetje minder.

Verder weer geweldige scherpte, kleur, en detail.

Bij dat landhuis was het misschien mooier geweest als je iets naar links was gegaan, waardoor het hek er wel op kwam maar de tak met blad ( die uiteraard minder scherp is) niet zo dominant voor de gevel hangt.

Knap werk Gregoir.

• Gregoir

Dank voor je reactie. Je hebt de opnamen nauwkeurig bekeken en dat is te waarderen.

Fotograferen is ook keuzes maken: wat laat ik weg en wat houd ik in beeld. Natuurlijk zal niet iedereen het met die keuzes eens zijn; bovendien kun je een situatie niet altijd volledig naar je hand zetten en moet je soms een storend element voor lief nemen.

Groet,

Gregoir

• De Klik

Je hebt volledig gelijk.

Ik vind de serie op zich zoals gezegd mooi. Verder had ik dus een aantal andere keuzes gemaakt.

• sandra1302

hallo gregoir,

Wat een mooie foto's.

Ik ben zelf een cursus digitale fotografie aan het volgen en het is best pittig en ik moet meer spannende foto's maken en meer creatief zijn maar aan jou foto's te zien ben jij dat ook jij ben voor mij heel erg leerzaam sorry hoor maar ik kijk eigenlijk van je af.

Ik hoop eigenlijk dat ik ook straks zo goed doe als jou.

groetjes sandra

• Gregoir

Dag Sandra,

Leuk te horen dat je mijn fotowerk kunt waarderen.

Goed kijken naar de foto's van anderen is inderdaad erg leerzaam. Nu je een cursus volgt weet je ongetwijfeld waar je bij het zien van foto's op moet letten.

Probeer eens enkele foto's te laten zien hier.

Succes met de cursus.

Groet,

Gregoir

• sandra1302

hallo,

gregior vraagje hoe moet dat dan foto's erbij voegen.

ik ben nog in de leer.

groetjes sandra

• Gregoir

Je moet eerst zorgen dat je foto's ergens op een website staan. Er zijn verschillende site's waar je gratis je foto's kunt plaatsen.(even googelen waar dat allemaal kan).

Als je foto's daar staan kun je de link naar die foto's in je bericht plakken.

Gregoir

• sandra1302

hoi,

Daar ben ik weer op picasa sta ik en dan moet je bij zoeken 900J3 invullen en daar heb ik 2 foto's geplaats met tekst.

ik hoor graag reactie van je groetjes sandra