accu in camera

• René

Beste allemaal,

Sinds half mei de trotse bezitter van een Sony a 200.

Mijn vraag is, accu staat op 6% moet dus opgeladen worden binnenkort, maar gaat de accu opgeladen weer in de camera of er naast, maak nu sporadisch foto's.

Wat is wijsheid.

• Dranoel

Ach, wat is sporadisch?

Als je het toestel maaaaaanden niet gebruikt zou ik hem eruit houden; maar ik zou de accu af en toe wel (bij)laden, ook als je hem niet gebruikt.

• kompjoetervilozoov

Laat maar gewoon zitten.

Mocht de camera de accu ook ongebruikt drainen, dan merk je dat snel genoeg, en kan je ertoe overgaan de accu eruit te halen bij weinig gebruik.

Gewoon proberen, het is niet te voorspellen, er zijn zelfs cameratypes waarvan het per exemplaar verschilt.

• JeroenW

René schreef:

>

> Beste allemaal,

> Sinds half mei de trotse bezitter van een Sony a 200.

> Mijn vraag is, accu staat op 6% moet dus opgeladen worden

> binnenkort, maar gaat de accu opgeladen weer in de camera of

> er naast, maak nu sporadisch foto's.

> Wat is wijsheid.

Meer foto's maken. Met een gloednieuwe camera weinig foto's maken, leer je 't ding nooit kennen.

• René

Lees mijn vraag…….!

Zo moeilijk is dat toch niet!

• kompjoetervilozoov

Was ik niet duidelijk?

• JeroenW

René schreef:

>

> Lees mijn vraag…….!

> Zo moeilijk is dat toch niet!

Zeg, ondankbare halve zool, doe 's een beetje normaal, zo moeilijk is dat toch niet?

• Brulboei

Ik zelf doe de accu altijd terug in de camera, dan staat hij altijd paraat als ik hem onverwachts nodig hebt. Dat doe ik al zolang ik een digicam hebt. Kwaad kan het niet.

• René

Wat heb ik aan een opmerking over dat ding leren kennen als ik vraag of een geladen accu wel of niet in de camera blijft zitten,

LEZEN!!!!!!

• Moros

Toch heeft JeroenW wel gelijk. Denk dat je ze reactie niet begrijpt.