Ik en mijn fotografeerdip :(

• Tamar

Nog steeds veel ruzie met de camera…in het donker is het gewoon k*t .maar daar gaan we wat aan doen binnenkort; wat privelessen voor techniek en maar hopen dat het helpt.

Ik had in ieder geval welweer wat meer muze bij een opdracht (zal ik hier niet neerzetten ivm privacy) en een paar dagen geleden. Een super locatie vlak bij het strand waar een oud treinstation uit de mandaatperiode (1920-1940) gerestaureerd is.

• Tamar

mmmm, verkeerde linkje nog een keer proberen

• Tamar

dat was wat ik bedoelde

• Fred Noomen

Een brutale vraag hoor…..maar ik ben razend nieuwsgierig naar jouw lokatie !

Of hou je deze lekker voor jezelf ?

Zou het me voor kunnen stellen hoor, maar als je bereid bent deze lokatie te “verklappen”, vast heel erg bedankt.

Groeten,

Fred.

• Tamar

Nee geen probleem :) Het zit zo; je neemt het vliegtuig naar Israel en dan een taxi naar Alma Beach in Tel Aviv, dan de straat oversteken naar de American Colony. Meteen daarna even doorlopen en schieten in Neve Tsedek…het is allemaal zo mooi, ik kan er geen genoeg va krijgen :D

• Marcellus

Ja geen mooi portretlicht keihard zonlicht.

• Tamar

Dat was geen direct zonlicht want de zon ging al bijna onder en we zaten in de schaduw…

• Marcellus

Nou ja het komt van boven waardoor ze lelijke schaduwen onder haar ogen krijgt en er geen licht in haar ogen valt. Daarbij knijpt ze haar ogen dicht, dat kan geen schaduw zijn…

• De Tobfotograaf

is het dan een kwestie van de kleurbalans goed instellen?

• Marcellus

Nee die staat wel goed hier, licht is gewoon niet mooi vind ik.