Vragen van mensen die te onnozel zijn om zelf even drie camera's te vergelijken. Altijd weer 't zelfde gekibbel. Ik ben er klaar mee hier.
Jeroen wat is er gebeurt ben je in de meno pauze beland, is er iets tussen de rits gekomen. Heeft je vrouw je verlaten. Nikon D300 laten vallen.
Even alle gekheid op een stokje.
Ik erger me ook wel eens dat mensen niet de zoekfunctie gebruiken of te beroerd zijn om zelf de handleiding eens goed te lezen.
Ja er komen steeds meer bezoekers op deze pagina en de nieuwe gebruikers zijn vaak van het soort, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.
Ik reageer niet meer op zulke berichten of post heb je de zoekfunctie al gebruikt.
Kijk ook maar eens op de hard en software pagina, zelfde ellende.
Voor mij hetzelfde. Ik reageer steeds minder. 1 a 1,5 jaar geleden ging het hier nog over fotografie. Nu gaat het alleen over compactcamera vergelijkingen waarvan al 1001 keer is aangegeven waar je vergelijkingen kunt vinden.
En ja, ik heb ook al eens uit frustratie “google” geantwoord.
Ik blijf hopen, maar het ondertussen gezien dat het Nikon forum toch inhoudelijk iets meer biedt. Ik zit daar nu vaker op.
JohnF
Ik ben al heel wat jaren op diverse prikborden actief,meestal loopt het met wat gekibbel af.Maar dat heb je als je openbaar publiceert of schrijft.
Doe gewoon je Nikon om je nek,en knippen maar.
Maak eens 20 of 30 shots van 1 onderwerp,en “speel” tussen tijd met de belichting.
Thuis op je gemakkie terug loeren,en uit selecteren,Dat is nu een makkie met de Digi cam.
Voorheen moest je wat beter opletten met de film ( lees geld ).
Succes,en recht je rug man :D:D:D:D:D,ik loop al een beetje krom !
Pipoos die te dom om een handleiding te lezen/ kopen daar reageer ik ook niet eens meer op. Nou heel soms dan… lezen en kopen dude!
Beginners die proberen altijd ff opweg helpen… en nee niet wegjagen naar een ander bord ook al hebben/ willen ze een Canon.
Wil ze nog wel eens bekeren, maar ja… of ze dat dan ook doen!
Voor de rest gewoon lekker blijven hangen hier hoor!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?