Strand & pier

• Randy

Dit zijn een beetje mijn favoriete fotografeer plekken waar je lekker los kunt gaan.

Foto's heb ik alle 3 in Wijk aan Zee gemaakt.

Wijk aan Zee

1.

Iso 100, sluitertijd 1/125, F 18

Strand - Wijk aan Zee

2.

Iso 100, sluitertijd 1/125 F 16

Deze hoort er niet echt tussen eigenlijk. Dit is op de Noorderpier in Wijk aan Zee.

Dat de stenen onder lichter zijn dan boven komt omdat de onderkant nat is waardoor ze meer licht weerkaatsen. Een enkeling wil nog wel eens denken dat er met het licht is geknoeid, maar dat is niet zo.

3.

Iso 125, sluitertijd 1/4, F 20

• Amber

Het enige wat ik er over te zeuren heb, is de rand van de foto's. Die vind ik afbreuk doen aan de schitterende platen!!

Vooral de eerste vind ik geweldig!!! Erg sfeervol!

• Nikon Sjoerd

Ik vind deze mooier! ;)

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=154&i=108275&t=108056

• Randy

Was ik alweer vergeten Sjoerd dat ik die al eerder had geplaatst.

• Randy

O, die had ik als test ff geplaatst. Ik dacht dat je bedoelde van een hele tijd terug haha ;)

Ik had wel eens eerder een foto willen plaatsen en kreeg een storing. Vandaar die foto ff als test in een ander topic.

• JeroenW

Ik had bij nummer 1 denk ik iets meer de lucht aangezet. Graduated ND filter in photoshop. Da's echter heel persoonlijk. Verder, k rand, prachtige platen!

• Ad

Helemaal shit

Als er op een foto niks te zien is, is het geen foto.

Dit is dus fotografische kitsch van de bovenste plank.

Gepruts.

• JeroenW

Hoezo is er niks te zien?

• bebogard

wat een ongenuanceerde en volstrekt domme opmerking

• Randy

Bedankt voor de leuke reacties.

Ik wil mezelf niet strelen hoor, maar als het echt zo shit was dan stonden 2 van deze 3 foto's ook niet in een heel bekend fotoblad.

Reageer jij vaker zo op foto's Ad?

Ik zou daar persoonlijk een beetje rekening mee houden.

Nu ben ik dan redelijk ervaren en boeien mij dat soort reacties niet.

Maar voor een ander die net begint met fotograferen en dit soort reacties ontvangt

werkt niet echt stimulerend denk ik.