wie wil een foto bewerken?

• roxanne

hoi

ik heb een foto en zou die graag wat duidelijker/scherper/wat dan ook krijgen, heb alleen zelf niet de juiste programmaas, wie zou dit voor mij willen doen??? ik wil hem uiteindelijk op doek laten drukken wie heeft er een goede tip voor me? ik hoor in mijn omgeving dat hema op zich goed is

• IljaK

Als de foto als basis gewoon goed is(geen bewegingsonscherpte) wil ik best een poging wagen………….( iljakiel@orange.nl wel originele bestand sturen,niet verkleinen ofzo)

hema.nl (gaat de ene keer wel en de andere x minder goed)

herinneringenOpLinnen.nl (hoor ik hele goede verhalen over)

canvasenco.nl (ken ik niet)

LinnenFotoSchilderij.nl (ken ik niet)

Ff googlen en je hebt er zat om uit te kiezen.

Groet IljaK

• roxanne

hoi ik hoor juist hele slechte verhalen over herinnering op linnen ik zal je het bestand sturen groetjes!

• De Tobfotograaf

is het wel zinvol foto´s te verscherpen als je die op linnen afdrukt?

• roxanne

ja das een goeie….nou ja ik wil iig proberen de foto toch wta scherper in mijn bezit te hebben!

• Marcellus

Kan je niet beter een fatsoenlijke foto laten maken…

• roxanne

helaas gaat het bij kinderen vaak om momentopnames….hoewel deze foto nog wel na te maken zou zijn hoor maar ik vind hem gewoon op deze manier mooi.

• Marcellus

Ja vertel mij wat… Weet niet waar je woont maar misschien is dit een optie www.kidspictures.nl

• hans

download picasa van google en er zijn heel veel mogelijkheden. Dit programma is gratis en er makkelijk te hanteren

• prieckaerts

Met pfotofiltre heb een heel uitgebreid en makkelijk bewerkingsprogramma.

En het is gratis.

Digitale foto's vragen vaker om iets nat te verscherpen en het is het makkelijkst als je dat zelf kunt doen.