Wat wordt het voor "Moederdag"

• De Dons

Jeroen ik heb net de D90 gekocht met een 50 mm lensje erbij,moet alleen nog ffe sd 8 gig ultra3 bestellen was in de winkel te duur €71. Ben benieuwd naar de resultaten hopen op lekker weer zondag!

• JeroenW

Ultra3, ik vind ‘t onzin! Meeste mensen halen ’t er niet uit.

Ik heb hier laatst wat kaarten besteld, ben wel erg tevreden over die class 6 dingen van transcend. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

http://www.saake-shop.nl/Algemeen/Geheugenkaarten/SD/Transcend/1/index.html

• Nikon Sjoerd

Ik ben opzoek naar die “trage” kaartjes (blauw) van Sandisk, maar alleen de snellere ultra 2 kom ik nog tegen.

Enig idee waar die verkocht worden? Waren voorheen echt spot goedkoop.

• De Dons

Schiphol te kust en te keur 4 gig voor € 13

• Nikon Sjoerd

Voor of achter de douane? Erachter, dan worden ze alsnog wat duurder.

Of heeft die toko ook een www-shop?

• De Dons

ervoor en erachter dus ook op plaza dat is voor de paspoort controle, succes!

• De Dons

Deze moest ik volgens de verkoper hebben wilde ik er ook mee kunnen filmen op hd kwaliteit, wat niet echt zal gebeuren, heb er al ffe mee gestoeid en is niet verkeerd, nu maar hopen dat ze nu ook foto's gaat maken naar haar zin.ze is best wel kritisch en is niet tevreden over haar g9 van canon?!?!?!?!? Zal wel aan mij liggen maar de oude d70 pakt ze niet die is te zwaar!!! We zullen het wel zien

• Han

Beste de Dons.

Je moet toch wel véél van je vrouwtje houden om haar 'n D90 te schenken voor haar “moederdag” Wens haar succes en veel oefenen!!