We blijven feest vieren :-O

• Tamar

Onafhankelijkheidsdag, dus we hadden wat te vieren. Fotograferen in het donker blijft rommelen, zoveel dingen bewogen, ook met de flits erop, of onderbelicht. Ik blijf het probere, ook met de tips van de vorige keer, tips blijven welkom;

• Tamar

Proberen met een ‘n’ op het eind natuurlijk.

• Joop

Hoe fotografeer je dan, ik bedoel in welke stand. En gebruik je een externe flitser.

• JeroenW

Heel lullig, ik weet 't maar, zoals altijd prima sfeerbeelden alleen qua techniek lijk je wat te stagneren. Dat valt mij op omdat ik vond dat je in het begin zulke sprongen maakte.

• Tamar

Je hebt helemaal gelijk, en ik weet het van mezelf (en dat is erg frustrerend) Ik denk de laatste tijd; op de eenboudige Fuji had ik er meer lol aan en ging het makkelijker. Van de zomer ga ik eens wat lessen nemen, nu ontbreekt het me aan tijd…aanstaande vrijdag moet ik foto's maken op het feestje van een vriendin, gelukkig wel bij daglicht. Ik hoop op inspiratie :(

• JeroenW

Dat moet je gewoon afronden. Ga daarna ‘s nadenken wat je leuk vind om te schieten en wat je daar aan vaardigheden mist. Als dat mensen in actie is kijk dan naar een aantal foto’s en probeer te verwoorden wat jij mist.

• Marcellus

Probeer eens in te flitsen met een sluitertijd van 1/15 met hogere iso en je diafragma open, je flitser op 2e gordijn zetten, dan worden je foto's sfeervoller. Het ziet er nu niet geweldig uit iig.