serie portretjes eindelijk klaar

• Edwin J.

Vind t wel een sterke serie!

Gr Edwin J

• Marcellus

Mooie rimpelkoppen!

• theo

Zoals ik al eerder zei, ik vind ze erg mooi, maar nu ik ze allemaal bij elkaar zie vraag ik me af wat de bedoeling is van de serie. Ik mis het contact met de personen. Het lijken wel versteende beelden. De ogen zijn uitdrukkingsloos, alsof men getraumatiseerd is na een of ander verschrikkelijk leed. Als dat de bedoeling is vind ik ze zeer geslaagd. Maar enige interactie met de toeschouwer verdient toch meer mijn voorkeur. Ik leer ze zo niet kennen. De technische kant van de foto's interesseert me niet zo. Daar heb ik te weinig verstand van.

groet Theo

• Edwin J.

Daarom vind ik ze sterk, juist omdat er geen interactie is, t duurde ook een tijdje totdat ze meer ontspannen waren en de afstand tussen fotograaf en model verdween..

• Ad

Als de afstand verdwijnt ontstaat er juist interactie.

Maar goed.

Je weet wat ik er van vind.

Rommelige bende.

• Edwin J.

:)

Als jij denkt dat ik bij deze al zou weten wat jij ervan vindt, is jouw expliciete opmerking compleet overbodig.

Maar goed.

Van jou beschouw ik dit als een compliment :D

• Ad

Doe dat maar.

:D

• De Tobfotograaf

ik ben het met edwin eens. het gaat hier ook een beetje om het karakter van de foto en dan doen technische zaken er niet zo veel toe.

• klaasx

Ik vind ze grote klasse. Misschien zou je ze eens een kenner voor moeten leggen, want qua niveau ontstijgt het dit forum. Ga zo door zou ik zeggen.

• Edwin J.

dankje, heb ze aan ex-klasgenoten laten zien (fotoacademie). Ga ze ook inleveren voor de IPA awards.