prikbord

• theo

vraag 1;hoe kan het dat als ik het prikbord open alle berichten als “nieuw” gemarkeerd worden terwijl ik even daarvoor wel degelijk allerlei berichten geopend heb?

vraag 2; hoe plaats ik foto's op dit forum?

Misschien zijn het wel heel domme vragen maar ik kom er niet uit.

groet Theo

• Nostradamus

Misschien CCleaner oid gebruikt?

• JeroenW

theo schreef:

>

> vraag 2; hoe plaats ik foto's op dit forum?

>

Klik op de faq link en voila:

http://www.prikpagina.nl/faq.php?f=154#a6

• Ad

En dan heb ik nog steeds hulp nodig Jeroen :D

• Nostradamus

Even onderaan “Alles markeren als gelezen” aanklikken!

• JeroenW

Ook maar een keer of drie en toen snapte je 't ook.

• theo

ik moet blijkbaar al foto's ergens op het internet hebben,want anders kan ik ze hier niet plaatsen? Die heb ik alleen op mijn pc. Het zal wel aan mij liggen.

• Sip

Je hebt het helemaal goed. Elders op internet moet je de foto geplaatst hebben en een link maken. Staat het er echt zo onduidelijk?

• Peter B

Ook ik heb hier problemen mee. Te pas en te onpas geeft hij bij berichten aan dat deze nieuwe berichten hebben, terwijl dat niet het geval is. Dus niet bij alle berichten, maar steeds bij een paar. Ik ben op meerdere prikborden actief, maar dit is de enige waar dit zich voordoet.

Ook opent hij een draadje niet in een nieuw veld, maar in hetzelfde, waardoor je steeds alles moet terugklikken voordat je weer op de hoofdpagina bent. Dit doet hij alleen op pagina 1.

Iemand een oplossing?

Groeten,

Peter

• Ad

ahum… ik heb zo'n vaag vermoeden dat als ik weer eens iets wil plaatsen ik je toch even roep.