maar dan zit je nog altijd met je garantieverhaal….
Wat wil je eigenlijk kopen?
Kamera-Express goed??
Tik maar eens in in google “klachten Kamera Express”
Kom je snel van terug.
Een goede winkel als je camera maar niet stuk gaat en je geen service verwacht.
Foka idem.Of eigenlijk elke internet winkel. Het zijn goede winkels die snel versturen maar verwacht niet dat je een uitgebreide uitleg krijgt of dat je later met vragen of het aangeschafte product terecht kunt. Ook moet de camera (of lens) niet stuk gaan want dan heb je toch vaak een probleem. Goedkoop kan uiteindelijk ook duurkoop zijn maar hoeft natuurlijk niet.
Heb zelf mijn camera (d700) bij Calumet gekocht. (www.calumetphoto.nl).
Maar wel in de winkel (in Rotterdam).
Uiterst vriendelijk geholpen en kreeg hem uiteinelijk mee voor de Kamera-express prijs. Daarbij nog een bon voor een gratis Cursus en een sensorschoonmaak. Ook gewoon Nederlandse handleiding en garantie. Perfecte service maar ze verkopen eigenlijk alleen de meer hi end camera's. dus geem compact camera's en de goedkoopste reflexen. kunnen ze niet mee concurren vertelden ze me dus mijn olympus mju toch maar bij Foka gekocht (een van de weinige die hem toen op voorraad hadden) maar werd wel erg afstandelijk geholpen en kreeg het gevoel alsof ik zo snel mogelijk had pand diende te verlaten.
Maar affijn de keuze aan jou natuurlijk.
Kocht ooit een telescoop bij Kamera-express. Bestelling duurde wel erg lang, en uiteindelijk kreeg ik
de melding dat de totale voorraad bij de importeur was gestolen. Ze hadden nog wel een
zo goed als nieuwe demo liggen die ik met 100 gulden korting kon krijgen. Dat gedaan, maar ik
kreeg argwaan, en nam contact op met de importeur. Deze wist niets van diefstal. Conclusie : ze
verkochten mij een tweedehandsje zoals later bleek na serienummer-vergelijk…
Zoek gewoon het internet af voor de goedkoopste. Vaak kun je bij de goedkoopste keuze alsnog naar hun winkel om e.e.a. te bekijken. Het is wel verstandig om echt zeker te weten wat je wilt hebben. Achteraf dingen willen ruilen of teruggeven stuit soms op problemen. Vaak zijn de problemen die gemeld worden over internet winkels veroorzaakt door de besteller zelf en tracht deze besteller door plaatsing van zijn grieven op diverse fora zijn gelijk of genoegdoening te krijgen.
Wil je dit alles vermijden en wat meer voor je keuze betalen ga dan naar een gewone winkel, laat je voorlichten, je keuze bewonderen en vasthouden en aanschaffen.
Ik persoonlijk bestel alles via internet (Foka en Camera Express Capelle) 2x Canon 50D, 2x lens EF-S 17-85, 2x EF IS USM 70-300, tassen, filters en Compact Flash kaartjes. Geen enkel probleem, ook niet bij kennissen die dezelfde aankoop methode aangingen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?