mezelf 's goed verwend

• JeroenW

Kwam een D300 demo model tegen met een heel aantrekkelijke korting. En, ik kon er gewoon geen weerstand aan bieden…

• Joop

Dat is een leuke stap voorwaarts. Veel fotografeer plezier ermee.

• rob

Proficiat en veel succes met je nieuwe aanwinst.

• Remco Jan

Ik ben jaloers…. Zit zelf nog te twijfelen tussen een D90 en een D300. De boekhouder in mij zegt D90, de gadget liefhebber D300 (D700 kan ik alleen maar van dromen….).

• Sip

Ik stond voor dezelfde keuze en kwam met de D90 thuis. Zit nu af en toe toch te denken een D300 te nemen.

• JeroenW

D90 is goed, D300 is, voor mij, de droom camera. Het autofocus systeem is helemaal super, ik heb lichtmeting met ai glaswerk en voor echt alles zit er een aparte knop op.

• Tamar

Ooooh wat mooi! Gisteren heb ik nog zitten zwijmelen met een D200, iemand wil hem me misschien verkopen voor een heel zacht prijsje. Hier ga je een mooie stap mee vooruit Jeroen :D

• JeroenW

Nou, echt wel. Moet dat ding ook wel leren kennen hoor. Lichtmeting alleen al gedraagd zich toch wle anders dan op de D50.

• Nikon Sjoerd

Gefeliciteerd met de aankoop. Waarom gedraagd de lichtmeting zich anders met deze camera?

• JeroenW

Matrix werkt zoals je als beginner zou verwachten. Dit: http://farm4.static.flickr.com/3592/3350555049_393320365a.jpg lukte me met de d50 niet op matrix. Daar moest ik spot uitkiezen, zelf wat meten en op dehand instellen.