gewoon zomaar

• JeroenW

Toen ik deze zag moest ik meteen denken aan wat Ad ‘s schreef over dat foto’s niet perfect hoeven zijn.

Gewoon een foto met d'r gloednieuwe sax maar het heeft wat zo vind ik.

• Ad

Mooi Jeroen.

• theo

Leuk,maar mag ik je een tip geven? Het mondstuk zit verkeerd op de hals. Het rietje moet onder zitten . Tip van een beginnend fotograaf en een gevorderde saxofonist.

groet Theo

• Ev@

Precies Theo!

• JeroenW

Dank theo! Vlak nadat ik deze foto nam keek ze nog 's goed in “sax for dummies” en kwam ze ook al tot die ontdekking.

• rob

Gewoon zomaar een leuke foto.

• theo

Sax voor dummies? Inderdaad erg dummy als je uit zo'n boekje wilt leren spelen. Ik zou les nemen als ik haar was. Maar goed, we dwalen van het onderwerp af waarvoor dit prikbord bedoeld is.

• JeroenW

Joh, binnen een kwartiertje nadat ze dat ding uitpakte zat ze al toonladders te spelen. Ik ken d'r, die leert zichzelf eerst wat basis en gaat dan 's kijken voor wat les.

• Antony

Ik vind de foto helemaal niks. En dat vond ik gelijk bij eerste aanschouwing, nog voordat ik de reacties gelezen had.

Mijn eerste reactie: vrouw heeft een blik in haarogen van: “Wat moet ik met dit ding?” Erspreekt geen bezieling uit, er is geen interactie tussen vrouw en instrument. Er is geen affectie, maar leegte.

Niet verwonderlijk om dan te lezen dat het apparaat verkeerd in elkaar zit. Mijn beoordeling klopte. En dan is het vwb het licht een vlakke vertoning, geen sprankelende partijen, helemaal niks, een vlakke saaie plaat.

Cirkel van de sax is lelijk afgesneden, evenals de elleboog van de dame. Wat me ook stoort zijn de ogen: zien er uit alsof ze gehuild heeft.

Sorry Jeroen, van mij een k*tkritiek, maar houdt het er dan maar op dat ik al een week snipverkouden ben en al een week loop te griepen.

• Ad

Ik vond juist die blik en houding van “ ojee wat moet ik met dat ding, dit is nieuw” grappig en duidelijk.

Dit is een weergave van realiteit die ik graag zie.

Jeroen, maak over een paar maanden nog eens een foto.

Ik begreep een beetje uit jouw verhaal dat de sax wel nieuw is, maar het bespelen van een instrument niet.