http://www.canvasonline.nl is ook een heel goed. Je kunt gemakkelijk online je foto op canvas bestellen en thuis laten bezorgen!
Ik ken die Kassa-test niet maar weet wel uit ervaring dat Herinnering Op Linnen goed is. Ze leveren op tijd, netjes afgedrukt en afgewerkt. En je kunt nu ook alle formaten zelf bepalen, niet alleen de standaardmaten zijn leverbaar. Ik heb laatst een foto van 150 x 60 cm. laten maken en die is heel mooi geworden!
JW
Leuk om te zien dat Herinnering op Linnen wel een van de goedkoopste is, maar schijnbaar qua kwaliteit is van de slechtste is. Zo zie je maar weer dat goedkoop soms (vaak) duurkoop is. Ik zie op mijn site dat veel bezoekers vaak voor een iets duurdere (en bekendere) afdruk centrale gaan ipv de goedkoopste.
Ralf
Ralf,
We hebben naar aanleiding onder andere de Kassa test ons materiaal aangepast in mei 2008.
We werkten voorheen met onbewerkt schilderslinnen en nu met gecoat linnen/canvas.
De kwaliteit is uitstekend en onze prijzen zijn laag omdat we heel veel doeken maken en onze materialen dus goedkoper kunnen inkopen.
Heb je wel eens besteld bij ons?
Vriendelijke groeten,
Bastiaan de Voogt
Herinneringen op Linnen
Het hangt er even vanaf wat je onder kwaliteit verstaat. Er zijn namelijk aanbieders die kleurechtheid tot, ik geloof, 5 jaar garanderen. En canvassen die zelfs buiten kunnen hangen. Maar er even vanuit gaande dat de canvas gewoon in een kamer komt te hangen zou ik je linnenfotoschilderij of fotogeschenk aanraden.
Voor de prijzen zou ik even op vergeljikcanvas.nl kijken. Daar worden de meest actuele prijzen per formaat canvas vergeleken.
CanvasOnline.nl is een professionele canvas aanbieder. Ook spant CanvasOnline.nl zijn doeken op echt houten spieframes en niet op goedkope latjes, wij printen niet op plastic maar op 340grms canvas en onze kleuren zijn UV bestendig en levensecht.
Met vriendelijke groet,
George Schilstra
CanvasOnline.nl
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?