foto op canvas

• Rob

http://www.canvasonline.nl is ook een heel goed. Je kunt gemakkelijk online je foto op canvas bestellen en thuis laten bezorgen!

• Amber

Toevallig was de herhaling van de Kassa-test op de tv laatst. De Hema komt het beste uit de bus zowel zwart-wit als in kleur. Herinnering op Linnen als een van de slechtste.

• Oneill17

Ik ken die Kassa-test niet maar weet wel uit ervaring dat Herinnering Op Linnen goed is. Ze leveren op tijd, netjes afgedrukt en afgewerkt. En je kunt nu ook alle formaten zelf bepalen, niet alleen de standaardmaten zijn leverbaar. Ik heb laatst een foto van 150 x 60 cm. laten maken en die is heel mooi geworden!

JW

• Ralf

Leuk om te zien dat Herinnering op Linnen wel een van de goedkoopste is, maar schijnbaar qua kwaliteit is van de slechtste is. Zo zie je maar weer dat goedkoop soms (vaak) duurkoop is. Ik zie op mijn site dat veel bezoekers vaak voor een iets duurdere (en bekendere) afdruk centrale gaan ipv de goedkoopste.

Ralf

http://www.fotovergelijk.nl

• Rudo

Ik heb vandeweek 3 doeken via de Hema besteld, ook omdat via hun ik de mogelijkheid had om een collage te maken. Ik hoop dat het mooi wordt! De prijzen die op fotovergelijk zijn bij de hema zijn niet actueel.

Groetjes van Rudo

• Herinneringen op Linnen

Ralf,

We hebben naar aanleiding onder andere de Kassa test ons materiaal aangepast in mei 2008.

We werkten voorheen met onbewerkt schilderslinnen en nu met gecoat linnen/canvas.

De kwaliteit is uitstekend en onze prijzen zijn laag omdat we heel veel doeken maken en onze materialen dus goedkoper kunnen inkopen.

Heb je wel eens besteld bij ons?

Vriendelijke groeten,

Bastiaan de Voogt

Herinneringen op Linnen

• Ralf

We hebben de prijzen van de Hema geupdate. Ze zijn nu weer actueel. Rudo, hartelijk dank voor het zien hiervan.

Ralf

• Fabienne Smit

Beste Jansje,

Een aantal goede mogelijkheden voor het afdrukken van een foto op canvas zijn al gegeven.

Ook bij ons kunt u terecht voor een onvergetelijk kado voor uw man.

Binnen 3 dagen gratis bezorgd, en niet goed is geld terug.

• Patrick

Het hangt er even vanaf wat je onder kwaliteit verstaat. Er zijn namelijk aanbieders die kleurechtheid tot, ik geloof, 5 jaar garanderen. En canvassen die zelfs buiten kunnen hangen. Maar er even vanuit gaande dat de canvas gewoon in een kamer komt te hangen zou ik je linnenfotoschilderij of fotogeschenk aanraden.

Voor de prijzen zou ik even op vergeljikcanvas.nl kijken. Daar worden de meest actuele prijzen per formaat canvas vergeleken.

• info@canvasonline.nl

CanvasOnline.nl is een professionele canvas aanbieder. Ook spant CanvasOnline.nl zijn doeken op echt houten spieframes en niet op goedkope latjes, wij printen niet op plastic maar op 340grms canvas en onze kleuren zijn UV bestendig en levensecht.

Met vriendelijke groet,

George Schilstra

CanvasOnline.nl