foto op canvas

• Jansje mv Danyllo & ??

Goedemiddag,

Heeft iemand van jullie ervaring met het afdrukken van een foto op canvas?

ik wil dit graag als kado voor mijn man laten maken, weet alleen niet waar ik dat het beste kan doen. wil graag goede kwaliteit maar niet te duur…. :D (het gaat om een foto van onze zoon)

thanx

• rob

Er zijn veel plaatsen waar je dat voor een redelijke prijs kunt laten doen ook bij goede vakfotografen.

Persoonlijk is voor mij een foto een foto en iets op canvas een schilderij, en laat ik foto's nooit op canvas afdrukken.

• JohnF

Je zou eens Bysonyl kunnen proberen. Is gladder dan canvas. Je kan hier even kijken: www.partnerinprint.net

JohnF

• rob

Wat ook heel mooi is is een foto afdrukken op 2mm dikke Ilford Galerie panelen.

O.a. bij foto Rembrandt in Maastricht.

Is ook nog goedkoper dan canvas.

• Oneill17

Ik hoor goede verhalen van Herinnering op Linnen. Vrienden en collega's van mij hebben daar ‘doeken’ besteld en waren tevreden. Ook op de site staan heel veel goede verhalen.

Succes!

JW

• Jansje mv Danyllo & ??

daar hoorde ik op een ander forum (waar ik normaal prik) ook goede verhalen over, dus toch maar eens even in verdiepen.

bedankt

• fotomark

Hema is ook goed.

Gebeurd dan bij Fujicolor in Steenbergen.

Kwam bij het televisie programma Kassa als beste uit de bus.

Kan je dus bij elke willekeurige Hema laten doen.

• Jansje mv Danyllo & ??

oh ok, thanx voor de tip :D

• Angels Rose

http://www.canvasstore.nl is ook erg goed heb ik gehoord (wel langere levertijd). Die hebben ook goede bewerkingen, een vriendin van mij had daar een popart besteld en die is echt prachtig geworden. Voor fotobewerkingen kun je ook terecht bij www.divineangelstudios.com, die hebben ook hele mooie en orginele bewerkingen, en als je het vraag laten ze het werk ook bij de drukker naar jou keuze drukken. Hoop dat je er iets mee kan!

• lars

De consumentenbond heeft onderzoek gedaan naar de kwaliteit van foto op canvas en www.canvascompany.nl kwam als een van de besten uit de bus!