Afbeelding Windows Fotogalerie gedraaid en liggend/uitgerekt geprint?

• Danielle

Hallo Allemaal,

dit is niet echt een vraag over foto's maar over windows fotogalerie. Wellicht zijn jullie hier zo handig mee dat jullie mij zo kunnen helpen.

Op mijn werk krijg ik Efaxen (digitale faxen) binnen. Die kan ik openen in Windows Fotogalerie. Hoe komt het dat de Windows Fotogalerie de Efax die geopend wordt, wel goed afbeeld als ik deze gewoon open, maar als ik de fax wil afdrukken, de afbeelding (de fax) gedraaid wordt en liggend/uitgerekt wordt geprint?

Iemand enig idee?

Als ik bij de printerinstellingen kijk, is die instelling wel ‘staand’, maar de tekst is dus alsof de instelling ‘liggend’ is. Als ik ‘liggend’ aanklik, gaat alleen de pagina horizontaal, de tekst blijft net zo.. (dat helpt dus ook niet) Als ik het uitprint, krijg ik dus de tekst over de complete breedte van het vel, de letters uitgerekt.

Wie weet hoe ik dit kan oplossen? Alvast bedankt!

• Antony

Wellicht een vraag voor de freaks op:

http://hardware.startpagina.nl/prikbord/

• Danielle

Bedankt, heb ik m nu ook opgezet!

• Joop

Een huisregel * Niet crossposten (hetzelfde bericht op meer prikborden plaatsen).

http://hardware.startpagina.nl/prikbord/4808003/afbeelding-windows-fotogalerie-gedraaid-en-liggenduitgerekt-geprint#msg-4808003

• Antony

Flauwe vent, hang niet zo de zedenprediker uit. Dat crossposten is mij zeker bekend, maar waarom zou ik iemand die een probleem probeert op te lossen niet de tip mogen geven van een ander prikbord waar de kans op slagen groter is dan hier?

Zoals Danielle zelf al aangaf was het niet bepaald een vraag over fotografie en met haar vraag op het andere prikbord is ze inmiddels geholpen. En dat is de functie van prikborden: elkaar van dienst zijn.

• Joop

Leuk iemand even op de kast jagen….. :-) :-)

• Antony

Eigenaardige vorm van zelfbevrediging. Probeer het eens met de zelfontspanner.