Studio lampen

• louise20

Hallo Allemaal,

Ik zou graag een lampenset willen kopen voor mijn kleine studio(thuis 4x5 meter).

Ik wil graag 1 lamp met spot en 1 softbox.

Ook wil ik graag een set kopen als er iets kapot gaat dat je niet gelijk dan alles moet vervangen, dus in losse delen.

Heeft iemand een idee welke lampen set ik moet gaan kopen of wel merk en bij wie???

Alvast bedankt,

Louise

• JeroenW

Ik weet dat www.fotosg.nl goedkoop is met beginnerssetjes.

• fotomark

Kijk anders eens bij Calumet in Rotterdam of Amsterdam.

Ben zelf vaker in Rotterdam geweest en die hebben veel staan en kunnen het heel goed en duidelijk uitleggen, ze nemen echt de tijd voor je. Is tegenwoordig helaas vrij zelden. Hun site is niet zo heel goed dus je kan beter langs gaan. www.calumetphoto.nl

Hun Bowens producten zijn heel erg mooi.www.bowens.co.uk

Maar ze hebben ook goedkopere “chinese”setjes die ze overal hebben maar daar ben ik niet stuk van, je kan beter wat meer uitgeven en is goeds kopen.

succes!

• Dranoel

dit is zo'n schitterende, en nog steeds ondergewaarde set!!

http://www.photofacts.nl/fotografie/rubriek/reviews/review_viewfinder_strobist_kit.asp

• fotomark

Moet je wel 2 Nikon of Canon flitsers staan.

• Dranoel

Jazeker,

maar het gemak daarvan is vele malen passender in die situatie; juist het mobiele daarvan is zelfs . . .heerlijk. Alle ingredienten gaan in EEN koffer.

De investering is wellicht iets duurder, maar het kan ook goedkoper zijn, want er zijn ook studio's te koop voor meer geld.

In ieder geval ben ik er erg tevreden over.