Baraque Michel

• JohnF

Zitten inderdaad mooie foto's bij. Wat ik afbreuk vindt doen is het feit dat er teveel dezelfde foto's op de site staan. Ik zou adviseren 2 foto's te kiezen en de rest te verwijderen. Het allermoeilijkste in de fotografie: kiezen. Als je dan weer zo'n serie maakt verander dan je standpunt (hoog/laag) en je brandpuntsafstand. Kijk ook eens naar details. Goede benadering is altijd om eerst heel breed te fotograferen (groothoek) dan dieper in de omgeving te duiken (standaard) en dan in te zoomen op details (lichte tele). Zo laat je echt zien hoe het daar in elkaar steekt.

Succes

JohnF

• rob

Helemaal mee eens.

• Charlotte

iets heel anders: waar is dit… wil er wel wandelen :)

• kompjoetervilozoov

De Hoge Venen in de Belgische Ardennen….

• JohnF

Google - barraque Michel ?

JohnF

• kompjoetervilozoov

Vaud, daarmee vind je niks, het wordt notabene goed voorgekauwd….

• Charlotte

of gewoon vragen…. bij google word ook altijd weer zo overstelpt… En antwoord is kort…

ik vind omgeving barage de la gileppe ook prachtig… maar zo ga ik off topic. zal eens google earthen om te kijken hoe dat ten opzichte van elkaar ligt…

• JohnF

Charlotte, niet persoonlijk bedoeld maar mijn reactie was meer op het feit dat ik veel mensen op dit soort forumes tegenkom die niet de moeite nemen om zelf eerst eens iets proberen uit te zoeken maar alles direct vragen.

Van zoeken en vinden leer je meer.

Veel vragen die ik hier zie kan je gewoon via Google vinden.

Nogmaals, dit is niet aan jou gericht maar meer in het algemeen.

JohnF

• Charlotte

snap ik :)

maar er is verschil tussen luiheid en oprechte interesse :)

Ik heb ook hekel aan mensen met 10 x zelfde vraag en RTFM!

• Dicasa.nl

Charlotte schreef:

>

> iets heel anders: waar is dit… wil er wel wandelen :)

Baraque Michel ligt in België langs de N68 van Eupen naar Malmedy. Op de route kom je nog langs Barrage de la Gileppe, het grote stuwmeer bij Eupen met de grote betonnen leeuw.