betrouwbare en voordelige server

• KlaasPC

waar kun je voordelig een grote hoeveelheid afbeeldingen kwijt op internet, die snel opladen en ook zonder veel storing op de server?

Momenteel heb ik vele duizenden foto's op picturepush.com staan en hoewel daqt een prachtig site is met veel mogelijkheden wil ik mijn pics elders zetten omdat op pict.push heel vaak, vrijwel dagelijks storing is. Ook nu is er de hele dag geen foto van me te bekijken terwijl ik een tamelijk veel bezochte site heb.

Wie geeft goeie raad?

• Sip

Wil je nu alleen ruimte op een server of wil je iets met een ingebakken programma waar je zo je fotos kwijt kunt?

Je zou eens kunnen mailen met info@lovemyway.nl Eventueel maken ze ook een website voor je

• KlaasPC

bedankt voor je reactie Sip. Het is mij alleen om ruimte te doen. De plek waar ik mijn website heb staan is me te duur om al de foto's die ik daarop gebruik op te plaatsen, ze worden op dit moment vanaf picturepush.com geupload.

Heb jij een goed adres waar je veel ruimte hebt voor weinig geld en toch een betrouwbare server dus?

• Sip

Ik gaf je een emailadres

• KlaasPC

overigens wil ik niet negatief zijn over picturepush.com. Het is een erg goed adresje voor iedere (amateur) fotograaf. Je kunt er zomaar 1GB aan materiaal plaatsen, ook filmpjes. Iedere resolutie.

• KlaasPC

is zo, oke thnx ga ik gebruiken :)

• Vaarclub

Denk eens aan mijndomein.nl

Kosten 29 euro per jaar en jaarlijks komt er 500 Mb aan webspace bij (incl domeinnaam).

Daarnaast onbeperkt aantal emailadressen

Service is constant en goed

• KlaasPC

Das een erg goeie tip denk ik Vaarclub, bedankt!

• JeroenW

Ik gebruik flickr. IEts van 19 euro per jaar.

• Sip

500 MB aan webspace is leuk, maar wat is het maximale dataverkeer? Dat is namelijk veel belangrijker.