elke foto bewogen?!!! spoed

• juubeltje

ok…………..stresssssssssss kan het boekje niet vinden en weet ff niet wat een iso is. sorry hb er echt geen verstand van (kom nu dom over mar kan je me ajb helpen PLEASE mag ik je mss bellen??)

• juubeltje

en dan wel op kind en dier laten staan???

• Joop

A. Waarom mag je niet flitsen bij babies?

B. Wie koopt nu vlak voor een belangrijk moment een nieuwe camera. Vraag je om problemen.

C. Als je het boekje had gelezen over kind en dier dan weet je dat hier gaat om een stand gaat om bewegingen te bevriezen. Niet de goede stand.

Zou eerder kiezen voor de stand Potret, Easy mode of de Binnen.

Maar dit had je allemaal kunnen weten als je de handleiding had gelezen.

• juubeltje

ja ok ik snap ook wel jullie reacties. kan wel helemaal gaan uitleggen hoe het gegaan is maar heb gewoon jullie hulp nu nodig, hoop dat ik niet nog meer afgezeken wordt :-)

ok ik sta open voor alle tips, misschien heeft iemand hetzelfde toestel???

• maikel

kijk hier eens http://software.canon-europe.com/products/0010623.asp

Site van canon even downloaden.

• Rudo

Eventueel kun je ook hier je vragen stellen. Hier zitten allemaal gebruikers die een compact van canon gebruiken. Die kunnen je wellicht heel gericht helpen.

Het is wel in het engels.

http://forums.dpreview.com/forums/forum.asp?forum=1010

Groetjes van Rudo

• Joop

Ja en ik gaf je de tip om hem op een andere stand te zetten.

Dat is namelijkje probleem en hem net zoals een vorige tip op ISO 200 of ISO 400 te zetten of de Easymode.

• juubeltje

ik heb hem nu op handmatig gezet en ook op iso 400. of zou 200 beter zijn??? had hem eerst op portret staan maar die fotoos werden ook weer vaker bewogen dan met handmatig

• Ferdinand

Hallo Jubeltje ik wil je niet afzeiken, want ik vind je erh spraakzaam en grappig!

een tip: vraag of de baby even stil wil liggen. Succes.

• Ruud

Ik ken jou camera niet, maar….

bij niet-reflex-camera's heb je altijd een vertraging tussen het moment waarop je de knop indrukt en het moment waarop de foto daadwerkelijk gemaakt wordt. En die is niet bij alle camera's even lang! Misschien dat een langere vertraging bij jou Ixus ten opzichte van je oude camera je te vroeg weer laat bewegen, en dan ga je gewoon de mist in.

Ik ga er uiteraard vanuit dat je de knop altijd eerst half indrukt tot je ‘het groene licht’ krijgt dat ie scherpgesteld en klaar is en dan pas doordrukt voor de opname. Want je weet natuurlijk dat het anders nog langer duurt voor de foto echt wordt gemaakt. Toch?