ok…………..stresssssssssss kan het boekje niet vinden en weet ff niet wat een iso is. sorry hb er echt geen verstand van (kom nu dom over mar kan je me ajb helpen PLEASE mag ik je mss bellen??)
A. Waarom mag je niet flitsen bij babies?
B. Wie koopt nu vlak voor een belangrijk moment een nieuwe camera. Vraag je om problemen.
C. Als je het boekje had gelezen over kind en dier dan weet je dat hier gaat om een stand gaat om bewegingen te bevriezen. Niet de goede stand.
Zou eerder kiezen voor de stand Potret, Easy mode of de Binnen.
Maar dit had je allemaal kunnen weten als je de handleiding had gelezen.
Ik ken jou camera niet, maar….
bij niet-reflex-camera's heb je altijd een vertraging tussen het moment waarop je de knop indrukt en het moment waarop de foto daadwerkelijk gemaakt wordt. En die is niet bij alle camera's even lang! Misschien dat een langere vertraging bij jou Ixus ten opzichte van je oude camera je te vroeg weer laat bewegen, en dan ga je gewoon de mist in.
Ik ga er uiteraard vanuit dat je de knop altijd eerst half indrukt tot je ‘het groene licht’ krijgt dat ie scherpgesteld en klaar is en dan pas doordrukt voor de opname. Want je weet natuurlijk dat het anders nog langer duurt voor de foto echt wordt gemaakt. Toch?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?