elke foto bewogen?!!! spoed

• juubeltje

hallo ik heb een vraagje

speciaal voor de geboorte van mijn zoon heb ik een nieuwe digitale camera gekocht een IXUS 85 IS (na lang onderzoek welke ik zou nemen trouwens….)

bij babies mag je niet flitsen dus dat de fotoos donker worden ok datsnap ik nog wel. maar ELKE foto is bewogen.

hiervoor had ik een sony en daar had ik nooit een bewogen foot. hooguit een keer niet licht genoeg maar nooit bewogen.

ik heb hem staan op kind en dier en verder niets extraas ofzo

ik baal ervan wat kan ik eraan doen??? het is wel wat SPOED!!!

• JeroenW

Of 2?

• juubeltje

ja dat kan mag ik het mailen????

• JohnF

Te weinig licht waardoor je een te lange sluitertijd krijgt.

Als je dan ook nog inzoomt is het hek van de dam.

JohnF

• JeroenW

Dat mag maar waarom zet je ze niet hier neer? Even een photobucket accountje maken en het is zo gepiept.

• juubeltje

ja ok maar hoe kan ik dat veranderen. ik wil echt niet flitsen en dan zal ik een instelling moeten veranderen..

met die vorige camera heb ik nog NOOIT een bewogen beeld gehad terwijl ik die heus niet altijd op flits had staan…..

ik vind te donker niet eens zo erg maar bewogen…..

• juubeltje

het zijn nogal persoonlijke fotooos en ik weet ff niet hoe ik dat ding moet maken wat je noemt. je adrs heb je staan toch? vind je dat goed/???

• kompjoetervilozoov

ISO op 200 of 400 (weet niet of dat nog om aan te zien is)

• JeroenW

dan liever naar jeroen punt wijnands at gmail punt com

• JohnF

Even in het boekje kijken hoe je de iso insteld. Gewoon op automatisch zetten ben je er voor eens en voor altijd van af.

JohnF