Een vrouw en haar geit...

• Tamar

Van die dingen die je hier nog gewoon onderweg tegenkomt, een Arabische vrouw met haar kudde schapen en geiten. Ze vond het maar raar dat ik haar zo mooi vond en op de plaat wilde zetten maar ik vind het prachtig van die doorleefde koppen.

Helaas had ik alleen maar mijn 50mm lens bij me, maar die 70-300 is zo een gesjouw…

En nog twee van de markt in Tel Aviv (juist weerwel met de tele)

• JeroenW

Die twee van de markt zijn erg charmant. Die van de dame kunnen nog iets beter. Bij de geit had je je diafragma een stuk verder open. Zie je hoe dat je onderwerp beter isoleert?

Verder denk ik dat ze nog leuker waren geworden als je die D80 nou 's uit matrix meting haalt en op center zet.

• Tamar

Ik heb het meteen gedaan voor de volgende keer, ben benieuwd of ik veel verschil zie.

• JeroenW

Je had kinderen, toch? Die zijn vast niet heel bleekjes. Zet ‘r ’s eentje neer, probeer ongeveer dezelfde opstelling te doen als dat geitenvrouwtje en kijk 's wat er gebeurt.

• Ad

Technisch misschien niet 100% maar toch zeker goed.

Wat ik helemaal geweldig vind, is de overeenkomst tussen de vrouw en de geit.

De grijns van de geit is iets breder, maar het “ flaphoedje” en de hangoren is echt geweldig.

Ze staan ook nog mooi recht onder elkaar.

Ik heb me rot gelachen.

De composities vind ik weer erg goed Tamar.

• Tamar

Dank je Ad,we blijven oefenen :-)