oplader

• fotohans

Heb gehoord dat je (behalve b.v. je scheerapparaat) op vliegreizen ook geen opladers (ook van de camera ?) in de handbagage zou mogen hebben. Kan iemand dit bevestigen (of ontikennen ?).

Hans

• Peter

Nooit geen problemen mee gehad.

Ik heb zelfs reserve accu voor de laptop en extra batterijen voor de camera in de handbagage en heb hierop nog nooit opmerkingen gekregen!

• Loes

Ik heb er nooit problemen mee gehad en heb altijd mijn cameraoplader bij mijn cameratas als handbagage.

• fotohans

Bedankt, Loes en Peter. Ik ga ervan uit dat het dus geen problemen oplevert.

Hans

• elrofotografie

zover ik weet is alleen de vliegmaatschappij EL-AL erg voorzichtig en mag de accu van canon 1D,1D MK II ,1Ds 1Ds MK II niet mee ze beweren dat die sterk genoeg is om een bom te ontsteken. maar voor de rest nooit geen problemen mee gehad.

• Sip

Een bom kun je wel ontsteken met een 1,2 vol babycel.

• elrofotografie

>

> Een bom kun je wel ontsteken met een 1,2 vol babycel.

Ja weet ik, maar bij el-al toen waarschijnlijk nog niet.

Sip schreef:

• Tamar

Hallo,regelmatige ElAl vlieger hier; altijd mijn Nikon oplader+mac-lader+ een stuk of 8 oplaadbare batterijen bij me, en nog nooit een probleem gehad. In je gewone koffer is het sowieso geen probleem, ook met je liquids niet (mag je maar 10ml van in je handbagage hebben)