Bunsummerhei

• BennieV

Weet iemand of er herten rondlopen in deze tijd van het jaar op de brunsummerhei?

Benjamin

• Ella

Herten weet ik niet eigenlijk. Reeën ongetwijfeld!

• Ad

Herten houden geen winterslaap of vliegen niet naar het zuiden in de winter.

Dus als ze er zitten vind je ze juist nu.

Ze moeten nu harder op zoek naar voedsel.

• JeroenW

Amsterdamse waterleidingduinen moet 't wel enorm druk zijn met gillende kinderen wil je daar niet een dozijn damherten zien.,

• BennieV

Woon zelf in Amsterdam en heb de duinen al een paar keer gehad. Niet echt een uitdaging om daar wat op de foto te zetten…… Heb familie in de buurt van Brunsum dus vandaar….

• Wilma

Ik heb ongeveer 1½ week terug op de weg langs de Teversehei - gemeente Schinveld/Onderbanken (grenzend aan de Brunsummerheide) praktisch moeten stoppen, omdat er een jonge bambi op de weg stond, die de voorrangsregels niet goed kende.

In de Teverseheide zit een redelijk grote groep reeën, die - als je er de tijd voor neemt - best te vinden is ….

Succes!

• Dicasa.nl

Hoi,

Ik woon aan de rand van de Brunssummerheide. Ik kan je melden dat ik er wel eens een ree heb gezien vele jaren terug. Voor meer succes kun je het beste terecht op de Teverenerheide een paar km verderop, hier zie ik ze geregeld voorbij rennen.

www.dicasa.nl