baby op komst!

• richart

Vandaag is mijn vriendin uitgerekend!

Wil me naast luiers verschonen, gaan bezig houden met het maken en experimenteren van babyfotoos. Is er een goed boek over babyfotografie waarmee ik mezelf een beetje kan ‘scholen’? Als er verder nog beginnersfoutentips zijn dan houd ik me aanbevolen!

• Antony

Jij bent voorlopig van de straat:

http://startgoogle.startpagina.nl/?start=0&q=babyfotografie

Tip, laat bij het verwisselen van lenzen geen beschuitkruimels of muisjes in de body vallen.

• JeroenW

Heb recent een collega bij alle kleertjes en knuffels ook een boek hierover kado gedaan. Even kijken..

ah, Baby fotografie heette het en dit zijn de gegevens:

Auteur

Nightingale, D.

Taal

Nederlandstalig | vertaald uit het Engels

Afmetingen

218x14x226 mm

Gewicht

446 gr

Druk

1ste druk

ISBN10

9045644312

ISBN13

9789045644318

En wat vandaag en de bevalling betreft, fijne warme sokken en ondersteuning zijn voor je vriendin veel belangrijker dan goede foto's. Zorg voor een simpel toestel waar de verloskundige ook een foto mee kan maken. Echt mooie foto's maken komt later wel, nu wil je een paar kiekjes.

• richart

Bedankt voor de gegevens.

Het is nog steeds rustig. Wat betreft de bevalling, ben ook niet van plan om me te verstoppen achter de camera hoor :)

Ik laat tzt wel een foto zien!

• JeroenW

Een baby zie ik graag, de ontplofte egel foto hoef je met mij niet te delen.

• De Tobfotograaf

en maak ook eens een foto met een lensbaby

• juubeltje

ik zou vooral zorgen voor een goede camera, liefst het merk nikon, dan kunnen de foto's niet mislukken! je zou van te voren even goed kunnen oefenen met buikfoto's bijvoorbeeld voor het licht en wel/niet flitser (pas trouwens op met die flitser! niet zo goed voor de oogjes van de baby!). realiseer je verder dat er in de verloskamer geen statief aanwezig is, een simpele canon of sony kan ook natuurlijk, als je maar wat leuke plaatjes hebt. vergeet vooral niet idd je vriendin te ondersteunen en vergeet de maxicosi niet!

• juubeltje

en vergeet je vriendin niet!

• De Tobfotograaf

Bedoel je dat je als je met Canon fotografeert, dat je dan erg goed moet kunnen fotograferen? Is dat de reden dat er zoveel meer Canons verkocht worden?

• JeroenW

Sjongejonge…

Iemand die dit schrijft:

realiseer je verder dat er in de verloskamer geen statief aanwezig is, een simpele canon of sony kan ook natuurlijk, als je maar wat leuke plaatjes hebt. vergeet vooral niet idd je vriendin te ondersteunen en vergeet de maxicosi niet!

Neem je toch zeker niet serieus? Als je bij een bevalling het fotowerk belangrijker lijkt te vinden….