paar plaatjes weer

• JeroenW

• Rudo

Ik vind de eerste plaat de meeste potentie hebben. Kritiekpuntjes op die foto: Links onderin zie je nog net een stuk stam van een boom dat erg onscherp is, en ik zou iets minder grond doen omdat de schaduw te weinig (of zelfs geen) details laat zien. misschien de camera iets meer omhoog richten…. maar nu zou je eventueel iets kunnen croppen.

Van de derde foto vind ik het leuk dat je nog de streep van het vliegtuig er op hebt staan.

Ik stond vandaag wat plaatjeste schieten terwijl ik op het ijs stond, en besefte mij wel hoe uniek dit momenteel is. Het is toch al weer wat jaartjes geleden dat we zulk mooi winterweer hebben gehad voor zo'n lange tijd.

Groetjes van Rudo

• Ad

Een streepje van een vliegtuig naar de canarische weilanden….. lekker in de zon.

Ik heb een hekel aan dit “ lekkere winter weer” .

Voor de rest, met Rudo's gedachte over de eerste foto kan ik het helemaal eens zijn.

Die zeer vage schaduw links… was dat een zeer onscherpe boom of een vinger voor de lens?

• JeroenW

Ik denk m'n hand. M'n zonnekap trok 't allemaal net niet en dus heb ik een handje geholpen. Iets te veel denk ik