Albumactie Blokker!

• Mir

Het is erg vervelend als je lang bent bezig geweest met maken van een album en er komt een andere prijs uit dan geadverteerd is. Als je dan de klantenservice belt

en deze geen service biedt maar op de kleine lettertjes wijst! In de folder van december en nu in de actuele folder van Blokker(geldig t/m 14.1) staat dat je he tweede album voor de helft van de prijs krijg met als voorbeeld een album van 20x15! Twee albums voor 17,99!!!! Niet dus!!! 26,47 is de prijs!!

Let op de aanbieding want het kan nog een half jaar voorkomen, doordat Blokker de folders een half jaar vooruit laat drukken werd mij vertelt!!

Schandalig!!!

• H

Ik wil niet vervelend doen hoor, maar er staat duidelijk bij die 17,99 een *, dit verwijst naar de tekst die onderaan staat en daar staat toch echt heel duidelijk “ bij aanschaf van 2 verschillende soorten albums, de goedkoopste voor de helft van de prijs” Er staat niet, 2 voor de prijs van 1.

Kwestie van lezen . . . . :-)

• Mir

Dit is niet waar! Sorry hoor maar je opmerking klopt niet!!! Bij 2 dezelfde albums

komt een prijs van 26,48 uit, probeer de software maar uit!

bent U van Blokker de dit wil omstrijden?

Blokker heeft zelf toegegeven een fout in de folder gezet te hebben die een half jaar kan doorwerken!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Mir

Om nog een keer over het lezen te spreken:

Blokker geeft als voorbeeld: Kijk goed!!!!:

Prijsvoorbeeld 2 albums 20*15 cm. van 23,98 nu 17,99!!!!

In de kleine lettertjes kunnen ze zich uiteraard bij onsportiviteit verdedigen op fouten in de folder!!!

• H

oke prima, het maakt mij niet uit hoor.

Groeten H. Blokker ;-)

• Mir

Nee, dat is juist niet goed Ha.ha. Blokker! Blokker snapt het zelf niet meer!

• fotomark

Pfffffffffff