Bloederige foto's (niet voor de zwakke maag)

• Tamar

Op een korte vakantie in het zuiden afgelopen weekend viel ik met mijn neus in de boter op de kibutz toen de Thailandse werkers een illegaal een koe hadden geslacht…ze aten het vlees gewoon rauw op.

Het grappige is dat mijn oudste dochter het allemaal reuze boeiend vond en daarna ook gewoon vlees is blijven kijken. De jongste bleef om het hoekje wachten en wilde er niets van weten :)

• Tamar

Sorry, ik bedoelde eigenlijk deze;

• JeroenW

Sterke serie. Zet #3 's recht. En ik vermoed dat in #4 een prachtige zwart/wit plaat zit.

Dit is wel waar je sterk in bent, mensen die ergens mee bezig zijn. Ben ik wel een tikkie jaloers op, daar ben ik nog lang niet goed in.

• Tamar

Ik vind het fascinerend, maar je moet er durf voor hebben om er tussen te gaan staan…heb ik lang niet altijd. Soms zie ik prachtige plaatjes zoals dit weekend, van die ouwe vrouwtjes in badpak met zonnehoeden in de weer met zonnebrandcreme, het was fantastisch met de ondergaande zon maar ik had het lef niet om er uitgebreid voor te gaan staan met mijn snufferd.

Ik heb trouwens nog een allerschattigst kwikstaartje op de plaat gezet bij een waterplas, moest nog aan je denken. 't was nog reuze lastig omdat ze zo snel zijn, dat was wel een uitdaging maar verder niet mijn ding :)

• JeroenW

Kleine k**vogeltjes zijn bijzonder lastig.