d300; ik heb hem

• Charlotte

Ik was al verliefd, en nu is het aan! Ik heb mezelf 2 weken kunnen bedwingen (2 maanden was de bedoeling, oeps), maar kom net thuis met de nikon d300 body. Mezelf maar voor kerst kado gedaan… . Helaas pas met kerst tijd om hem te leren kennen (is kwa knopjes toch behoorlijk anders dan mijn d70), maar mijn feestdagen kunnen niet meer stuk! Nu snel de d70 op marktplaats zodat ik nog wel wat kan eten de komende maand :)

Ter info, na al mijn vragen: gekocht bij mediamarkt, na behoorlijk wat afdingen. gewoon nl model enzo… . Ze zullen met missen bij cameranu!

• Sip

Ik heb er nog even aan gedacht om die ook te kopen, maar mijn adviseur raade me dat af omdat het veel meer is dan ik eigenlijk wil. Heb nu de d90

• Charlotte

ik ging voor de d90, maar vond hem niet zo lekker in de hand liggen… maar das geheel persoonlijk…. d90 verder prachtig…

• elrofotografie

Ik heb hem niet ik wil hem niet zal hem ook niet kopen (liever een Canon tja eens een canon altijd een canon)

maar al met al de D300 is een pracht kamera dus bij deze van harte gefeliciteerd er mee en heel veel foto plezier met de D300.

• Tamar

Super! Veel fotografeerplezier!

• JeroenW

Gefeli, ik ben erg jaloers op je!

• Antony

Afdingen bij MM? Vertel!

• Sip

Dat ze het ding voor € 1999 aangeboden hebben en verkocht voor € 1675 denk ik

• dagvis

Dag Charlotte,

14-bits A/D-conversie en 16-bits beeldverwerking, dat zal een grote stap vooruit zijn.

Gefeliciteerd.

Veel plezier emee.

Frank.

• rob

Ik ben een absolute pentaxfan maar toch proficiat met deze mooi camera en vooral heel veel fotografeer plezier ermee.