digitaal fotolijstje

• jopie

Misschien staat er hier wel ergens wel wat over , maar ik kan het niet vinden.

Ik heb van mijn kleindochtertje een digitaal fotolijstje gekregen, ik heb een album met allemaal foto`s gemaakt, en die gekopieerd naar een wisselbare schijf, daar staan ze op, maar nu moeten ze naar het geheugenkaartje van het digitale fotolijstje, maar mijn kaartje blijft leeg, wat doe ik fout.

Joke

• Joop

Wat voor type geheugenkaartje is het, Als het een SD kaartje is staan schuifje aan de zijkant niet op lock.

• Ruud

Probeer eens het volgende:

schijf en kaartje in de pc

met verkenner openen

de cd in de verkenner aanklikken

de bestanden van de cd naar het kaartje in de verkenner sleuren.

Als dat niet wil lukken, eerst de foto's op de pc in een mapje opslaan en dan vandaar sleuren naar het kaartje in de verkenner.

succes

• jopie

Het is een SD kaartje en ik heb het op lock gezet, maar het lukt mij niet,

en de reactie van Ruud die snap ik niet zo,ik kan nog niet zo goed overweg met de pc,de tijd zal het wel leren denk ik.

Maar bedankt voor jullie reactie.

• Antony

Zet eerst eens een SD-kaartje uit de camera, dus met de zojuist gemaakte foto's, in dat fotolijstje. Weet je in ieder geval of het werkt.

• jopie

Die doet het wel, dat had ik al getest.

• Ruud

……..ik heb het op lock gezet,….

Moet ie juist niet van lock af?

• Harry(O)

Hallo Jopie

Zet om te beginnen je SD kaart van het slot af.

Doe het dan in je SD kaartin de kaartlezer (wisselbare schijf)

Ga naar je fotoalbum en selecteer daar de foto's druk op de toetsen ctr en a samen.(selecteren) druk dan op de toetsen ctr en c samen (copieren)

Ga dan naar je kaartlezer (wisselbare schijf) en selecteer daar je SD kaart.

Open deze en druk op de toetsen ctr en v samen (plakken).

Wees er eerst zeker van dat al je geselecteerde foto's niet groter zijn dan je SD kaart.

op deze manier moet het lukken

Groetjes Harry

• Harry(O)

Hallo Jopie

Zet om te beginnen je SD kaart van het slot af.

Doe het dan je SD kaartin de kaartlezer (wisselbare schijf)

Ga naar je fotoalbum en selecteer daar de foto's druk op de toetsen ctr en a samen.(selecteren) druk dan op de toetsen ctr en c samen (copieren)

Ga dan naar je kaartlezer (wisselbare schijf) en selecteer daar je SD kaart.

Open deze en druk op de toetsen ctr en v samen (plakken).

Wees er eerst zeker van dat al je geselecteerde foto's niet groter zijn dan je SD kaart.

op deze manier moet het lukken

Groetjes Harry