Voor 2,95 euro kun je 2 nummers van zoom.nl krijgen. voor meer info.
www.try-now.nl
Mee eens al zou k op dit moment geen enkel NL fotoblad kunnen aanraden.
Focus: magere artikelen en elk product wordt Goed, zeer goed of predicaat super getest. Lekker objectief dus.
Chip ongeveer hetzelfde als Zoom en Fotografie (voorheen foto en doka) is ook mager.
Dus uitgevers van Nederland breng een goed fotoblad uit!
Ik vrees dat de Nedelandse markt te klein is voor een objectief fototijdschrift. De afhankelijkheid van adverteerders is gewoon veel te groot. Pak gewoon een Duits of Engels tijdschrift en je hebt een stuk meer waar voor je geld.
Uit het aanbod vind ik Focus nog wel de beste, als zouden ze die predicaten achterwege moeten laten. Als je de tests lees staan er in ieder geval wel de belangrijke kritische noten in, maar die zie je dan weer niet terug in de eindbeoordeling. Aan de andere kant, er wordt niet zoveel rotzooi meer geproduceerd, dus is ieder product op de markt in principe “goed” met uitschieters naar boven.
Chip foto en video heb ik afgelopen zomer in het buitenland zien liggen, meer tekst, meer tests. Voor de rest goed vertaald naar het nedrelands.
Ondanks dat toch voor nederlandstalig een redelijk alternatief.
soms kijk ik wel eens bij een supermarkt of boekhandel en koop ik dat blad los als er voor mij wat interressants in staat.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?