De pohotuwa (onze NZ Kerstboompjes) beginnen weer te bloeien.
Alvast een fijne Kerst… en een leuke St Nic vandaag.
Groet, GT
Jammer dat je die foto's in Nederland op het forum plaatst. Ik krijg gelijk heimwee naar de twee maanden die ik in NZ doorbracht. Bomen heb ik in december gezien op het Noordeiland en ze zijn inderdaad schitterend, evenals het andere fraaie op het gebied van planten. Ik herinner me de ferntrees en de cabbage tree. Niet te vergeten de fantastische kauri.
De sandflies vergeet ik maar even. Krijg gelijk jeuk.
Goede morgen
't Is hier inderdaad lekker wonen. M'n vader zegt dat het net is alsof ik altijd op vakantie ben.
De natuur is inderdaad ook schitterend. Ik woon in Devonport, een schiereilandje tegenover downtown Auckland.
Antony komt vast nog wel een keertje naar NZ. En ik kan het iedereen aanraden. 't Is wel een eindje vliegen, maar zeker de moeite waard.
Heb hier nog een paar fotootjes staan:
www.devonport.net.nz (meer van Devonport en omgeving).
groet, GT
o ja, nog ff een sadistisch iets: ik ga zo kayaken :-)
Kayakken? Span je in en peddel naar White Island. Schitterend actief vulkaaneiland. Daar beleefde ik mijn fotografisch hoogtepunt. En ook op Kidnappers Cape bij de gannets.
Nog een keer naar NZ? Heb je geen kennis die in feb en maart 2009 twee maanden lang z'n camper wil verhuren? Ik ben een ervaren camperaar, dus vwb dat: geen punt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?