En dan nu...

• Tamar

De eerste resultaten met de 70-300, het is wel een toeter om mee te slepen, maar het resultaat mag er zijn. Fijn toestel om mee te werken,(de fuji finepix lag wel lekkerder in de hand met de grip) ik leer spelenderwijs de knopjes kennen en ik zal voor de vorm nog wel het manual installeren op de mac.

Foto's alleen gecropt en rechtgezet, niet met de kleuren gespeeld. Het is in Jaffa, met uitzicht op Tel Aviv

• Jurjen_S

Mooi, Tamar!

• JeroenW

Als dit al in de auto stand lukt…

• Ad

Stenen gooien in Israël.

Tja, wat moet ik daar van zeggen :D

Leuke foto's, en nu op zoek naar die geweldige onderwerpen.

Mensen blijft een onderwerp daar.

• Tamar

Ja Ad, dit was echt even een proefronde van het eigen kroost, niet als kunstuiting bedoeld :) Volgende week nog eens een rondje jeruzalem, altijd goed voor mooie doorleefde koppen en kleine kronkelstraatjes.. Als ik een oppas kan vinden moet het mogelijk zijn eens een keer OP de tempelberg te komen, en daar kan het gewoon niet anders of er zit wat moois bij.

Trouwens even grappig; waar ik woon kom ik altijd van die karretjes tegen op de weg; oud mensje in een Burka oid en een ezeltje ervoor, echt zo mooi maar je gaat er niet even voor staan met je camera; nu sluip ik dus rond met die telelens en ik heb verdorie nog geen karretje gezien :D

• Ad

Van foto's van Israël is altijd 1 ding zeer opmerkelijk.

De enorme tegenstellingen.

Opvallend vaak zijn de mensen positief ingesteld en ik zie zelden foto's van een bevolking die zoveel lachen als in Israël.

Tegelijkertijd is daar de bijna altijd aanwezige gewapende soldaat.

Het is een modern land waar de orde nog bewaakt wordt door militairen.

Dat is een tegenstelling die ik altijd weer bijzonder vind.

• JeroenW

Ad schreef:

>

> Stenen gooien in Israël.

> Tja, wat moet ik daar van zeggen :D

En ik zit me nog wel zo in te houden!!

• Ad

Hahahaha

Jeroen, zeg gewoon wat je denkt.

:)

• De Tobfotograaf

Opvallend vaak zijn de mensen positief ingesteld en ik zie zelden foto's van een bevolking die zoveel lachen als in Israël?

kan ik mij voorstellen, in nederland valt weinig te laggen, met zo'n regering, waar wij NB zelf op gestemd hebben

• Tamar

Nou, zoveel valt er hier niet te lachen, wat een zooitje is het hier. Gelukkig schijnt het zonnetje, dat zal het verschil wel maken :D