mening aub

• JeroenW

Ik moet er nog even met neatimage oid overheen maar wat vinden jullie hiervan? Ik had weinig anders kunnen doen, het was rond half 5 en ik had een seconde of anderhalf. Vraag is dus meer, houden of dumpen?

• Brulboei

Houden

• Han

hallo JeroenW,

waarom niet zo laten? ga het denk ik zonde vinden als je er van alles aan gaat doen,

houden dus, in orginele staat

• JeroenW

Ik heb nu neatimage, daar schijn je heel netjes wat ruis mee te kunnen verminderen zonder dat het ten koste gaat van detail.

• efka

a. houden; het is mooi zo'n moment en zeker een mooi herinnering

b. vooral voor jezelf houden want het is jouw moment geweest. Fotografisch is het verder niets bijzonders. Dat is niet erg, niet elke foto hoeft een hoogstandje te zijn.

• rob

Houden en een kopie maken waarmee je gaat werken en kijken of dat wel een verbetering wordt.

• Ad

Neat image haalt wel degelijk details weg, dus pas daar mee op.

Plaatje zo houden Jeroen.

Niet omdat het nou zo'n geweldige foto is, maar jij zult hieraan een geweldige herinnering hebben.

Het moderne jagen.

• Luuk

Houden en zo laten! Het moment is belangrijker dan de kwaliteit! Die overigens helemaal niet slecht is!

• HJV

Afbeelding geeft weer de verborgenheid van deze dieren in het wild, heb je versterkt door de scherptediepte bewust te verlagen en enkel de scherpte voor een deel het gelaat van de hinde scherp te houden en dit geeft kracht aan de foto.

Weg doen of via photo-shop gaan manipuleren zou ik zonde vinden.