Beste online afdrukcentrale

• ivo

Goedendag allen,

Ik heb een aantal foto's van de vakantie in japan en deze wil ik op 20*30 af laten drukken, wat is hiervoor de beste centrale? oh ja ik woon in den haag.

Ik heb een landschaps foto geresized, kan de foto centrale dit ook aan of verknoeit hij het dan?

zo ja dan inleveren als posterformaat en zelf bijsnijden?

alvast bedankt voor de antwoorden.

• JeroenW

Waarom ga je niet naar een fotoboer die z'n eigen minilab heeft staan? Slechtste die in ben tegengekomen is pixum.

• efka

Als het echt belangrijk is en je wilt gegarandeerd een print naar wens:

Suggestie 1: zelf doen met een goede fotoprinter

Als dat niet kan:

Suggestie 2:

Ga met het bestand naar een vaklab of een echte fotovakhandel en bespreek je wensen daar en geef een duidelijke opdracht van wat je wilt.

Stuur het bestand niet via de website van een kruidenier of zo naar een printcentrale, want dat is een sprong in het duister. Doe dan zaken met een club als profotonet of iets vergelijkbaars.

• klaasx

Wat Efva stelt kan ik beamen. Ik heb ooit bij PLM in Tilburg iets laten afdrukken, dit is een vaklab.

Een metallic print, opgeplakt op een aluminium plaat, dibond heet dit. Kost een paar centen maar dan heb je echt iets bijzonders.

• Bernadette

Profonet is prima , heb hier vorige week enkele afdrukken laten maken van 40x60

op proffesional perl. Tot 1 jan heb je hier tijdelijk ook nog eens 20 procent korting.

http://www.profotonet.nl/content.asp?path=ovhj6aq7

Bernadette

• fotohans

Ik heb ook prima ervaringen met profotonet.nl

Hans

• Han

hallo ivo, wij hebben goede ervaringen met foto.com, maar weet niet of ze kunnen wat jij wilt. ga gewoon bij de vakhandel langs die kunnen je precies vertellen of het kan.

• Jurjen_S

Ik doe alles bij Profotonet.

Super!

En als de post meewerkt, binnen een dag in huis.