foto's door HR glas

• rob

Onze kat Gabriël als model gebruikt om te kijken hoe het fotgraferen door HR ramen (dikker als dubbel glas) gaat.

• JeroenW

Helemaal niet slecht toch? Tikkie donker en iets aanscherpen zou mogen maar ik heb zat foto's gezien zonder glas en scherper.

• Ad

Mooi Marlies.

Ik hou niet van zo'n “ grafrand” maar het plaatje is mooi.

Eerlijk gezegd kreeg ik eerst de neiging om te vragen of de poes dood was, maar bedacht me toch maar.

Foto 1 spreekt mij het meest aan.

• Nikon Sjoerd

Nog scherper?

• Nikon Sjoerd

Heeft dat soort glas een speciale coating of gefotogrageerd bij tl-licht? Volgens mij zit er iets teveel groen in… of ik ben aan een paar nieuwe lenzen toe… en nee.. niet van C*n*n! :D

• Ad

Maak je geen zorgen Sjoerd. Je hoeft echt niet aan “ betere lenzen” ( je zegt het dus zelf ook? )

:)

Groen is iets te veel maar niet storend.

Ik vind het knap gedaan.

• Antony

Zo, Sjoerd en Ad zijn klaar met het paard en nu gaan ze katten.

Die kat kijkt naar buiten, dus waarschijnlijk richting tuin met veel groen. Ontstaat daardoor een groenachtige reflectie?

De eerste foto had niet lichter gemogen, dan was het wit tussen de ogen verdwenen. Prima plaat, vooral de bovenste, waarschijnlijk omdat er iets van actie of actief kijken uit spreekt.

• Ad

Ik weet niet of Marlies veel aan de foto heeft gedaan om hem misschien op te lichten.

• rob

De foto's zijn iets gecropt en opgelicht.

Het groen zal inderdaad door een coating komen in de ramen en door een enorm groene tuin die natuurlijk wel weerkaatst wordt.De ramen bestaan dacht ik uit 2x2 op elkaar geplakte ramen dus eigenlijk 4 dubbel glas.

Groetjes Marlies

• Ad

Je bent heel goed in “ ramen wassen”

Dat groen komt een beetje extra naar boven door het oplichten Marlies.

Misschien kun je daar de volgende keer een beetje aan trekken, maar ik blijf er bij.

Vooral foto 2 is een mooie.