digitaal foto boekwerk

• karel

zijn er mensen die mij een advies kunnen geven voor een adres waar ik een digitaal boekwerk kan laten samenstellen met goede resultaten

• karel

is er dan niemand die me aan een goed adres kan geven met goede resultaten , ik had namelijk een boek besteld bij de jumbo , en dat vond ik niet echt mooi

• thea

Ik weet niet wat er niet mooi aan was natuurlijk maar ik heb een goede ervaring met Snapfish. Ik had alles ‘s nachts om half twee geupload , kreeg ’s morgens een bevestiging en de volgende dag lag het keurig in de bus. Ingebonden in linnen wat het erg mooi maakte maar er zijn heel veel opties.

• karel

wat er niet mooi aan was , dat was dat er een aantal foto,s veel te donker in het boek waren geplaatst

• Antony

Heb enkele weken ook eens zo'n boek laten maken bij het Kruitvat. Boek met harde kaft als herinnering voor een echtpaar dat 60 jaar getrouwd was. Ik vond de coverfoto (voor en achter) perfect afgedrukt en het boek op zich vond ik ook mooi. Maar … ik kan niet vergelijken met andere boeken.

Kruitvat levert een programma waarmee je heel eenvoudig het boek samenstelt. Wel lullig, dat 2 weken later het zelfde formaat boek 7,50 Euro goedkoper was in een aanbieding.

Het bejaarde echtpaar vond dit fotoboek het mooiste geschenk van hun huwelijksfeest. En daar gaat het toch om.

• Sylvia

Kijk anders eens op http://www.fotoboeken.net . Daar staat een uitgebreid overzicht met prijzen van aanbieders van dit soort fotoboeken. Er staan ook al een aantal recensies bij.