Mediamarkt staat bekend om zijn kreet….ik ben toch niet gek! Welnu…ik ben op zoek naar een handzame reflexcamera. Ik kwam uit bij de Olympus 420. Mooi compact. Ik heb ervoor gekozen niet te willen zeulen met grote lenzen en wil het liefst de toekomstige camera in handzaam formaat meenemen. So far…so good. Nu heb ik gekeken op de site van Digital Street in Beuningen waar de E 420 wordt aangeboden voor € 419,– Body incl. 42 mm kit objectief. Bij de Mediamarkt betaal ik voor dezelfde samenstelling € 499,–. Ik hun daarmee geconfronteerd. Eerst was het argument…het is een internetwinkel. Die vlieger ging dus niet op want het is gewoon een winkel. Vervolgens kreeg ik het verhaal dat er een Engelse handleiding bij zat…..ik gaf aan deze dan gewoon van internet te downloaden. De verkoper weer weg naar een collega. Hebben ze een dikke 5 minuten lopen overleggen en kwamen met het verhaal terug dat als er iets mee was…de camera naar Engeland moest worden opgestuurd. Maar ze deden gelijk een tegenbod van € 469,–. Ik heb geen idee wat ik ermee aan moet en hoe betrouwbaar het verhaal van de Mediamarkt is…..ik had zoiets van…ik ben toch niet gek…maar begon wel te twijfelen. Heeft iemand ervaring of iemand die me verder kan helpen?
Alvast bedankt voor reactie(s),
Tukkertje