fotografie

• garry

beste mensen; heb kort geleden een telefoon; een sony ericsson k100i; hij bezit een prima cameraatje van 3.1 mp met voldoende mogelijkheden; ook de flits is prima te gebruiken; maar een probleempje; de foto's op de computer zien er niet zo scherp uit; als cameraatjes van gelijke strekking; heb meer sony.s op de pc gehad en sommige hadden dat zelfde probleem.

met photoshop haal de die scherpte prima op; dus de kwaliteit zit er wel in!

instellingen 3.mp; fotokwaliteit fijn.

optiekje is prima; geen kleurschifting en randonscherpte…

wie heeft er meer ervaring mee?

groet; garry

• JeroenW

Altijd grappig, mensen die meteen met megapixels moeten gooien.

Tja, als die telefoonsoftware het niet kan zul je het op de pc moeten doen. Je hebt photoshop dus waarom maak je er geen actie van? Scheelt tijd.

• garry

je moet toch ff de techspecs vermelden?; tuurlijk photoshop maakt er een keurig plaatje van; vondt het gewoon een beetje vreemd..

vandaar mijn vraagje.

prima dingetje om er bij te hebben; voor leuke snapshots te maken…..

enne beter dan de se k850I

bedankt voor je reactie..

• JeroenW

garry schreef:

>

> je moet toch ff de techspecs vermelden?;

Waarom?

> tuurlijk photoshop

> maakt er een keurig plaatje van; vondt het gewoon een beetje

> vreemd..

Tja… ik heb ook zelden dat ik tevreden ben met wat er uit de camera komt. Niet echt gek denk ik.

• De Tobfotograaf

ik heb er ook zo een, voorheen deed die alles goed, maar stelt nu in de macrostand niet meer scherp en flitst ook niet meer.

vanzelfspreken is de garantie verlopen.

fotografisch een heel leuk apparaat maar softwarematig is het 3x niks

zit totaal geen logica in de bediening

• garry

het installeren van nieuwe firmware wil vaak helpen; zoek anders een servicepoint in de buurt op; meestal doen ze dit gratis!; pluspunten; lichtsterk 2.8 optiek; prima flits; alleen jammer dat je niet overdag in kan flitsen; vindt zelf de beste camera telefoon!; een dslr is altijd beter; maar om ff een kiekie te maken is het een prima dingetje; opnamekwaliteit is goed; met photoshop even opscherpen; bij de meeste camera telefoons is de software een zwak punt; maar bij deze kan je zelf een update uitvoeren..

fotogroet; garry